Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
ulimon
förlåt de står ju =)
ulimon
förlåt de står ju =)
Ysta var in på sidan å ud vad jag känner igen dig =) men varför vet jag inte,även din kompis=)
Ysta
Kan ju förklara en del,har bott på örnäset tidigare för några år sedan sen så har jag halva min familj på hetsön=)
Vi flytta från örnäset aug 2006! och innan det hade jag bott där i ca ca 7år,tog över min fars lägenhet när jag flytta hemmifrån eller först dela jag och min bror på den sen flytta han och jag tog över den med maken! det var en trea med uthyrningsrum!
vi har inte sökt hos dagmammor pga av att vi fått veta att det är så ofta det sker att dom slutar och vill inte fara å hatta me honom pga av honoms besvär så vi sattsar på dungens förskola!
men han kommer å vara hemma hela sommaren med oss fram till aug iallafall..eler kanske lite längre det ser vi..han kommer nog in till hösten sa dom eller då kommer han in på dagis på hertsön...å i maj så slutar han nog dagis här på porsön...
å va sköönt..vill åsså fara utomlands=)
fast jag skulle nog hällst vilja fara till kina=) se både storstäderna å byarna =) men ja det e nog en väldigt dyr resa och inget man kan göra på en vecka eller två=( så jag får nig fara nån gång när jag blir gammal å grå=(
Varför skall det vara omöjligt att resa med barn?
Varför tycker folk det,vi har ju tagit dom till världen så vi får finna oss i att det blir ett extra moment,sen är det väldigt roligt att resa med barn tycker då jag iallfall=)
bry dig inte om va din mamma sägetr gör som du vill=) (plutteli)
Vi var ner till gotland i sommar med albiin och det gick prima,vi sov i tält och det var jätte mysigt! jag och maken är bilåkare så vi brukar dra neråt i sverige på sommrarna=) Öland och gottland är våra favoriter och har varit där sommar och vinter =) folk tyckte vi var knäppa som tog bilen ner i sommar men varför ska det inte gå att åka bil med ett barn? visst esan tar längre tid men vadåvi hadde en mysig semester iallfall=) När albiin blir äldre så får han ju mera utbyte av det och så får han se vårat sverige=) men självklart vill man utomlands,hällst skulle vi villja fara nu i sommar/höst men jag vill inte fara med en nyfödd...den kan ju få bli några månader iallfall=) sen så skulle jag vilja ner till big meet men då e jag höggravid och jag tar inte den resan en gång till=) gjorde de när ja vänta albiin men det är fruktansvärt att resa så långt när man e gravid! så i sommar blir det nog lyxele så jag får träffa min familjehemskusin =) hon har en flicka i samma ålder som albiin=) det blir inte lika långt=)