Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Jag har Me&I Party den
16/2-2009 kl 18:30
Vem kommer?
* Anna(Klarisen)
Jag har Me&I Party den
Vem kommer?
* Anna(Klarisen)
Bejay Jessica har Me&I Party den
Vem kommer?
* Anna(Klarisen)
nu har jag fixat till det
och det blir inget hindersön för oss i helgen, Klaras farbror som är här bl.a fick magsjuka igår, är bättre idag men de åker mest troligt hem imorgon
så det bli en helg utan planering
bejay
jaha nu har jag fått veta att sambon ska till kiruna så jag kanske inte kan komma på måndag!!
men ev så hinner han hem men ska inte stressa honom, hörde när han sa det i telefon och sen när jag frågade om det så tyckte han att jag blir jämt arg
ulimon
ok, vi kan ta renoveringen då
stan blir bra om fler också vill det annars kan vi ses de som kan och vill!!
vi får fråga runt!
såg nu att mortilsson är okänd, hon hade skrivit i min gb och nu såg jag att hon var okänd....
vad har hänt med henne då?!
bejay
jag kan försöka sms;a dig imorgon hur det blir, kanske hinner han hem
det är tyvärr så med hans jobb, han kan få veta om att han ska resa ja var som helst nästan dagen innan eller två och nu fick han veta om Kiruna i fredags
gästerna från Hudik ville åka hem igår, vi skulle till Hindersön så först blev Klaras farbror magsjuk men blev bättre till lördan men då tyckte farmor att det var kallt och inget fint väder igår så de åkte hem
så vi tre åkte då till Rutvik och fikade med en killkompis
Klara gav pappsen ett alla hjärtans dag kort och en påse twist, men han hade då inte kommit ihåg att det var igår men det var ingen nyhet för mig, jaja det gör inget
idag har vi då bara varit hemma och inne, Klara somnade sent igår och ville upp ganska tidigt så hon har varit trött idag och inte sovit på dagen
ja det blir så när de slutar sova som vanligt efter lunch och kanske inte alltid orkar vara vaken hela dagen
anledningen att hon var vaken sent igår var att hon somnade i bilen på vägen hem från Rutvik och sov över två timmar och då somnade hon ganska sent på dagen
ulimon
kul att åka till IKEA
är inte så kär i stället men de har endel bra saker där
förra gången köpte jag också en boll en mjuk boll som de hade vid resturangerna, röd-vit
ja vi får väl höra om ngn mer vill ses på fredag på stan kanske mat och prat där har de ju lekplats bejay!!
lunch eller???
vem vill och kan komma?
träff på fredag på stan
vem kan och vill komma?
* ulimon/monika + johanna
* Klarisen/Anna+Klara
ulimon
ja det går magsjuka och förkylningar fortfarande, Klara har varit utan det, bara kräkts en natt för ngr veckor sedan......
hoppas det bara blir snorigt, så länge hon inte får feber
vi ska ändå på stan och göra ärenden så du kan säga hur det verkar senare och jag kan skriva mitt mobilnummer i din inbox nu på en gång! så kan du sms;a hur det blir
skulle också tycka det var kul med nya människor
bejay vill du komma med på mat och prat??
ulimon
javisst alla som vill och kan får komma
ja du får ta nässpray redan nu om hon verkar täppt och mkt dricka är ju bra
så tjejen som du pratat med har barn? vilken ålder?
ok
vi får se på torsdag kväll eller fredag morgon hur det blir!
bejay vill du komma med på stan?
hujja ligen det var -27 grader när jag gick upp och nu har det stigit 2grader
Klara fick åka med pappa som har bilen och jag slipper ta henne ut i kylan, de har redan åkt för en stund sedan annars skulle jag lämna henne efter frukost men nu fick hon komma före men men hon gillar ju att vara där
jag börjar kl 9 så jag har en stund hemma innan jag går på jobb