• ulimon

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

klarisen: jag kommer på fredag om inget annat händer. Men räkna med mig. Mat och prat blir helt OK för mig. Men vi hörs om det mer närmare fredag.

BeJay: kommer inte imorgon på ditt party.

Köpte även på IKEA en massa förvaringsaskar/boxar som vi ska ha i förrådet.

• ulimon

Gör en lista så kan man skriva in om man kommer på fika/lunch på fredag 20/ 2. Tid kan bestämma sen närmare.

* ulimon/monika + johanna

• ulimon

Hoppas nu att vi kan på fredag för J har blivit snuvig, näsan rinner och hon hostar lite. Så vi får avvakta till dess och se hur hon mår. Hoppas hon mår bättre till dess, vore kul att träffa lite nya människor och er.

Har varit ut och promenerat med vagnen och det var så skönt väder ute, lite kallt men skönt. Försöker gå ett par gånger i veckan i alla fall.

• ulimon

Har ev en tjej till som ev kommer med på fredag om det går bra för er. Har inte själv träffat henne än men det vore ju kul om vi blir några stycken.

Hoppas bara min Johanna håller sig i schack till dess och så att förkylningen inte blir värre. Jobbigt när de små blir sjuka tycker jag. Men jag meddelar hur det blir för oss.

• ulimon

J är lite bättre redan idag, så förhoppningsvis så blir det inte så långdraget. Vore ju skönt. Men täppt är hon inte i näsan. Körde med näsfridan igår, hon gillar den inte men vad göra. Så hoppas nu att jag kan komma på fredag.

Hon har barn på drygt 2 år. Får se om hon kommer med. Har inte träffat henne nåt än heller så jag vet inte så mycket om henne.

• ulimon

Klarisen: vad jobbar du med?

Ja, fy tusan vad kallt det är. Inget kul alls att vara ute. Hoppas det blir varmare snart.

Till helgen flyttar vi ner till vår ena del av lägenheten som vi renoverar. Det är 2 lägenheter som ska bli 1, sk etage. Eller vad det då heter. Och det sk bli så skönt, får tvättmaskin i lägenheten, har inte haft det nu. Så från helgen/nästa v kan jag tvätta inne, slippa gå ut. Men berättar mer när vi ses.

• ulimon

Hej!

Klarisen: Med Johanna är det rätt så OK. Snuvig och nu lite hostig. Så vad tycker du, hur vill du göra? Hon är i övrigt pigg och så. Men du får avgöra om du vill att vi träffas eller väntar till J är bättre. För vill du så kommer vi in. Var ett tag sen jag var på stan oxå.

På måndag börjar allvaret/inskolningen med dagis. Hoppas bara J mår bra så vi kan gå. var idag och hälsade på en sväng. Det är blandade känslor just nu känner jag. Men det kommer gå bra för henne.

Vi hörs.

• ulimon

Hej alla brudar!

Har tagir mig tid att sitta en stund vid datorn. Har flyttat ner i helgen så det har vart fullt upp och är nu med, med att fixa i ordning allt. Hoppas det är bra med alla så hörs vi snart igen.

Men det är nu bättre med lilltösen fast lite hostig och så är hon ju än.
    Och så idag har hon börjat på dagis, var bara 1 timme och imorgon så blir det mellan 9-11. Får se då hur det går.

Ska nu gå ner igen men vi hörs igen snart.

• ulimon

Ser att ni skriver om Rune Ahlenius på Barn mott. Hade han när vi låg på Barn IVA med Johanna när hon föddes och han är ju så BRA. Ska jag dit igen så ska jag kräva att få han då. Han är ju väldigt ung men så duktig.

Hoppas det är bra med er alla. Här är det OK. Johanna är på dagis och jag hemma, försöker och se så det går bra med att lämna hon där ensam. Hon har varit lite bökig förra veckan när jag gått iväg en liten stund. Så får se nu då. Hon är ju på inskolning så vi får se va de säger när jag ska dit vid 11.30 om de inte ringt innan. Hoppas det går bra.

• ulimon

Plutteli: välkommen. har bara träffat Klarisen 1 gång ännu.

Har en tös på snart 15 månader. Bor i karlsvik med sambo, trivs väldigt bra här.

Här är det anars bra med oss. Försöker få ordning på vårt boende där nere på nedre plan. så därför är jag inte så mycket vid datorn just nu. Måste komma på vart vi ska ha datorn där nere, är just nu på övre plan. Håller på att renovera, sätta ihop 2 lägenheter till 1. Så det är lite oordning än så länge.

Men vore kul att träfas snart. Skolar in tjejen på dagis än så länge men snart så ska väl det vara klart så då ska jag ha hon 3 dar i v istället som nu 5 dar.

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D