• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Hur blir det på fredag allihopa??

kram

• BeJay

jag tänkte bara om ngn fler var intresserad.
    fika isf hos mig kl 14.15,14.30?

Hur många av er är rädd för en liten förkylning, det är jag som har blivit lite smått förkyld, bara näsan som rinner lite.

Jag var inlagd i sunderbyn igen söndag till måndag pga magsmärtor.

mvh Jessica :D

• BeJay

Tequilaa skrev 2009-02-04 09:33:52 följande:

Vi kommer gärna på fredag :) Sambon jobbar em så vi sitter bara annars och tråkar :)
    Ni är så välkomna så, min svägerska kommer oxå med sin son som blir 1 år i maj :D
  • BeJay

Tequilaa skrev 2009-02-04 09:33:52 följande:

Vi kommer gärna på fredag :) Sambon jobbar em så vi sitter bara annars och tråkar :)
    har du msn??
  • BeJay

Klarisen skrev 2009-02-04 20:37:54 följande:

bejay smärtor igen? stackarn men kan de säga varför? njurstenar kanske? om man får njurstensanfall då känner man det har jag fått höra från två tjejer som jag känner som haft det vi kommer också! jag är också lite snorig inget mera, Klara är frisk som de kan vara i den åldern! vi kommer ca 14.15! ska du skicka sms om adressen eller skriva i inbox, kanske inte så lämpligt att skriva det här!
    Japps samma smärtor igen, men denna gång ingen vätskebrist. förra gången gjorde dom skiktröntgen och kollade njursten, men där fanns inget. nu denna gång kollade dom gallan, men inge gallsten heller, jag hann få 3 morfin sprutor på mindre än 4 h. kan säga att jag hade gode ONT :D

jag skriver min adress i inboxen och är ni fler som vill ha adressen förutom ni som sagt att ni ska komma, så får ni hojta till snabbt :D
  • BeJay

Klarisen skrev 2009-02-04 21:48:26 följande:

då kommer vi om vi håller oss friska om så skulle vara att K blir sjuk får jag skicka ett sms på fredag morgon tänkte ta med något i fikaväg tål ni mjölkprodukter?jag tänker då på chokladbollar hemmagjorda förstås
    ja vi tål då allt, iaf vad jag vet :D

vad dricker ni alla`? kaffe? the? Saft??

Vilka kommer på fredag 6/2?

Jessica (Hemma hos mig förstås)
  • BeJay

Vilka kommer på fredag 6/2?

Jessica (Hemma hos mig förstås)
    Elin, Johanna och Elliot
    Susanna och William

• BeJay

ulimon skrev 2009-02-05 13:38:10 följande:

En lulemamma med en liten tjej på lite över 1 år. Är 36 år blir 37 i sommar. Tösen ska snart in på dagis. Känns kul men ändå tråkigt. Tjejen föddes 14 dec -07.
    Du är välkommen du med :D:D
  • BeJay

Klarisen skrev 2009-02-05 21:49:44 följande:

alltså vad är msn? jag har en hotmail adress är det msn?
    det är ett snabbmeddelande program. du kan ladda ner det till datorn på
    www.windowslive.se/aworldwithoutdistance/index.html

då kan du se när dina vänner e online och skriva till dom typ sms via datorn, fast det är gratis.. :D:D
Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D