Inlägg från: Klarisen |Visa alla inlägg
  • Klarisen

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

hej

tittar in då jag fick tråden av bejay

har lite svårt att träffas men nån gång kanske......

• Klarisen

åhhh thailand va härligt

vi tar oss till Mallorca i maj, inte mer än så men det ska bli kul, med syrran och hennes två barn och sambo och mina föräldrar...

• Klarisen

ja jag hade också följ med på fika men jobbar oftast till 14.30.....endel dagar till 15.30 så det blir kanske lite svårt förståss
    men kanske nån gång

• Klarisen

ja just det vad gjorde man i helgen

lördag - 3års kalas; Klaras bästis från förra dagiset
    söndag - hemma bara, var ute en stund och åkte spark, ja Klara och pappa hennes medan jag dammsög och tvättade golv

just det om ngn annan vill följa med så ska Klara och jag åka på hertsö badhus på lördag!! då värmer de vattnet till ca 34 grader, alltså lilla bassängen men det kanske ni vet förståss!!

har inte bestämt tid men Klara sover ju inte när hon är hemma, ja ibland somnar hon senare på dagen men om nån mer vill följa kan vi ju bestämma tid

• Klarisen

bejay
    är bilen hemma så tar vi den annars buss, men nog tror jag att vi tar bilen, får bestämma senare, kanske sambon tar den nånstans

Det kostar ju att ta bussen numera för alla barnvagnar

ska se vilken tid vi far, vi har ju inte varit och kollat badrum mm än i heller, borde göra det i veckan
    men vill gärna bada och det vet jag att Klara vill

• Klarisen

bejay
    skrivt ett mail till dig men kan även säga här att badet blir inställt för Klara kräktes i natt men vi kan säkert komma till dig nästa fredag som vi sagt

men vi hörs av här eller på mailen

• Klarisen

bejay

vi är frisk än så länge, skulle vi komma till dig?
    jag har bilen och ska hämta K cirka 13.45 kör sedan till dig

bjuder du hem flera eller skulle vi ses nån annanstans??

tänkte på ditt inlägg om fredan

• Klarisen

bejay
    smärtor igen? stackarn men kan de säga varför?
    njurstenar kanske?
    om man får njurstensanfall då känner man det har jag fått höra från två tjejer som jag känner som haft det

vi kommer också!
    jag är också lite snorig inget mera, Klara är frisk som de kan vara i den åldern!
    vi kommer ca 14.15!

ska du skicka sms om adressen eller skriva i inbox, kanske inte så lämpligt att skriva det här!

• Klarisen

då kommer vi om vi håller oss friska om så skulle vara att K blir sjuk får jag skicka ett sms på fredag morgon

tänkte ta med något i fikaväg
    tål ni mjölkprodukter?jag
    tänker då på chokladbollar hemmagjorda förståss

• Klarisen

Vilka kommer på fredag 6/2?

Jessica (Hemma hos mig förstås)
    Elin, Johanna och Elliot
    Susanna och William
    Anna och Klara(tar med chokladbollar, hemmagjorda )

om vi tar oss iväg i snöstormen!
    jag trodde du bodde närmast coop men kollat på eniro att det är längre in på örnäset!

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D