-
Folk som inte har något liv måste ju få spy ut sin gala någonstans... tssssMellie182 skrev 2009-04-03 15:02:03 följande:vart vill du komma med det da?varför ens fortsätta diskutionen när du fått ditt svar från henne varför å hur hon uttalar det? vill du att hon ska säga "ja men då döper jag genast om mitt barn pga DU säger ngt annat" ?
-
URSÄKTA! Galla ska det givetvis stå!
Glömde att jag hade MVG i svaenska! ;) -
Tack! Skönt att någon styr upp det hela!MammaHanna 070911 skrev 2009-04-03 15:03:39 följande:Tydligen är det fler som håller med "Micaelochmaria" med tanke på att de inte är de enda som döpt sitt barn till Cevin.Varför skulle det då vara fel?www.svenskanamn.se/visa/Cevin
-
Det finns så många trådar om detta med just denna stavningen, och jag förstår inte att manorkar hålla på att kommentera detta heela tiden.
Jag tyckte det var fint, hade inte sett det nån annanstans och för MIG är det jättefint, sen får andra tycka vad dom vill. -
Men detta är ingen tråd där man diskuterar andras val av namn, så vill du utveckla din diskussion angående WT, så finns det massa sådana trådar där du kan uttrycka ditt missnöje gentemot andras val av namnLindaJohansson81 skrev 2009-04-03 15:43:36 följande:Förutom att namnet Cevin är skrivet fel så uttalas det fortfarande Kevin, om det hade uttalats så som det bör Sevin DÅ hade det varit unikt.
-
Jag tycker Caspian är jättefint också, men sambon tyckte inte om det..
Tjejnamn är jättesvårt tycker jag! Men som sagt, blir nog en liten Moa här. Moa med C... Hahahahah -
Hahaha. Ojojo. AMEN!LindaJohansson81 skrev 2009-04-04 10:45:41 följande:Diskussionen?Det är inget att diskutera eftersom jag har rätt
Uppenbarnligen är det nåt att diskutera, eftersom du fortsätter att "rätta" folk. -
White Trash är till för dom som använder ordet i var och varannan mening.
Själv visst jag inte vad det var försen det dök upp här på FL.
och jag tycker det är fruktansvärt töntligt. -
Joel är fint!
-
Så vad är WT för dig?Flisan83 skrev 2009-04-04 12:50:13 följande:Töntligt eller inte, vem bryr sig?White trash för mig har kanske inte samma betydelse som för dig.
-
Har jag sagt att jag måste vara en bättre människa?LjubaviMoja skrev 2009-04-04 13:04:37 följande:och du fortsätter att svara och bry dig så det gör inte dig till bättre människa.
-
Vad jag ansåg var att det inte var rätt tråd att diskutera namnval på, utan TS ville veta vad unga föräldrar döpt sina barn till.
När jag förklarade vad min son hette åkte jag genast på påhopp, detta var ju felstavat och kan jag inte svenska osv...
Klart man blir trött? Spec när personen som anklagar en enbart är ute efter att provocera. -
Jag har aldrig pstått nåt annat.LindaJohansson81 skrev 2009-04-06 08:07:25 följande:Casper/ Kasper kan man stava på vilket sätt som behagar en själv, för framför A uttalas C som K.Medans tex C framför E ska uttalas S.
-
Vad fint!ruben10 skrev 2009-04-07 10:59:10 följande:våran heter Lucia
-
Hade jag väntat en kille hade det stått mellan Leon, Adrian och Elwin.