Inlägg från: LjubaviMoja |Visa alla inlägg
  • LjubaviMoja

Unga föräldrar; vad heter era barn?

LindaJohansson81 skrev 2009-04-03 14:54:11 följande:
    Javisst hon får stava hur hon vill, men faktum är att det SKA uttalas Sevin.
    Ja det trodde jag med.

Mina två änglar heter Lajla som fyller 6 år i maj och Santino som är 8 månader

Vi har inte planer på några mer barn.
    Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • LjubaviMoja
    MicaelochMaria skrev 2009-04-03 15:03:15 följande:
    Folk som inte har något liv måste ju få spy ut sin gala någonstans... tssss
    Är man lärare så har man no en himla massa liv omkring sig
  • LjubaviMoja
    Simbiz skrev 2009-04-03 15:05:28 följande:
    Så alla som flyttar hit från andra länder, ska de byta namn då för att de ska passa de svenska reglerna eller??? Varför ska man ha ett typiskt svenskt namn?? Jag tänkte oxå ha en annan stavning på mina barns namn än de man "ska" ha för att det ser bättre ut och sen blir det unikt!!! Det kanske var det som MicaelochMaria tänkte nar de valde ett C istället för det vanliga K:et att det just skulle vara unikt!
    Ja unikt är det verkligen det har du rätt i
  • LjubaviMoja
    Simbiz skrev 2009-04-03 15:54:50 följande:
    Mitt namn stavas inte som de andra som heter samma sak. Men jag tycker mitt är unikt, för att det inte är många som stavar det på samma sätt.
    Kanske för att de vet bättre
  • LjubaviMoja
    MicaelochMaria skrev 2009-04-04 12:33:27 följande:
    Hahaha. Ojojo. AMEN! Uppenbarnligen är det nåt att diskutera, eftersom du fortsätter att "rätta" folk.
    och du fortsätter att svara och bry dig så det gör inte dig till bättre människa.
  • LjubaviMoja
    MicaelochMaria skrev 2009-04-04 13:22:14 följande:
    Har jag sagt att jag måste vara en bättre människa?
    Spill inte galla på andra då som uttrycker sina åsikter för det får man ha vettu oavsett om de passar dig eller inte.
  • LjubaviMoja
    MammaHanna 070911 skrev 2009-04-04 20:23:23 följande:
    Klart man får ha sina egna åsikter. Men när det handlar om det som detta handlar om, dvs deras val av namn till sitt barn så behöver man inte skrika ut sina åsikter till halva familjeliv. Tyck vad du vill om deras stavning men jag tror inte det är något de vill höra så då kan man ju bara hålla käften om vad man tycker istället för att såra.
    Nja riktigt så funkar det jo inte man får skrika och säga sina åsikter om man vill så länge det inte anses som påhopp och tycker du att de gör det så är det bara att anmäla.
Svar på tråden Unga föräldrar; vad heter era barn?