tråden för oss som bor i UK (flyttad från medlemsgrupperna)
flyttade tråden hit eftersom ingen verkade hitta den på medlems sidorna! ;o)
flyttade tråden hit eftersom ingen verkade hitta den på medlems sidorna! ;o)
Namn (om man vill) Maria
Stad/County Skipton i Yorkshire
Länge i UK: länge länge ;)
Familj? Man och dotter, planerar och hoppas på en till
Saknar mest: salt lakrits (ja altså mormor/morfar förstås)
Vad bra, jag hade missat den nya
Namn (om man vill) Johanna
Stad/County London
Länge i UK: 11 år
Familj? Man och son, väntar en till son i Maj
Saknar mest: salt lakrits, familj och vänner och att bada utomhus i sjö eller hav på sommaren. Faktiskt hela svenska sommaren saknar jag
echo echo...var tog alla vägen? :)
längtar till half term, ska åka till sverige en sväng, hoppas det finns snö då!
Hej hej
Jag är kvar
Ska till sverige i början på Mars och jag hoppas tvärtom att det är varmt och skönt då
Har nämligen inga 'riktiga' vinterkläder till sonen....tror jag kan låna det mesta av hans kusin men hoppas ändå på riktig vårsol - Säkert
Hur är vädret i Skipton? Här i London är det faktiskt skapligt idag lite sol och ganska varmt. Igår spöregnade det hela dagen dock så det är vi värda
Hej hopp!
Namn (om man vill): Nina
Stad/County: London
Länge i UK: sen Okt 2001
Familj? Man och i 36 fullgångna veckor just idag (så lite nojjig och har precis "skrikit" på "Skrutten" att röra sig lite)
Saknar mest: filmjölk (och just nu semlor)
Semlor Tror ni det saljs i svenska affaren? Orkar inte stalla till med storbak, men ar sa sugen!
Kanske att jag ska åka och kolla?! Har påbörjat min ledighet och ingen bebbe ännu
ring och fråga! 020 7224 9300
vet att svenska kyrkan annars brukade ha semlor just runt själva semmeldagen...men det är klart, är några år sedan jag bodde i london!
Tack!
Jag längtar så jag blir tokig nu - måste hitta...
Halloj!
Namn (om man vill): Jenny
Stad/County: London
Länge i UK: sedan juli 2004
Familj? Man och attamanaders dotter
Saknar mest: min mamma och jordgubbsfil och adventsljusstakar i fonstrena under jultid