• SkiptonMaria

tråden för oss som bor i UK (flyttad från medlemsgrupperna)

flyttade tråden hit eftersom ingen verkade hitta den på medlems sidorna! ;o)

• Svar på tråden tråden för oss som bor i UK (flyttad från medlemsgrupperna)
  • SkiptonMaria

Namn (om man vill) Maria
    Stad/County Skipton i Yorkshire
    Länge i UK: länge länge ;)
    Familj? Man och dotter, planerar och hoppas på en till
    Saknar mest: salt lakrits (ja altså mormor/morfar förstås)

• YokohamaNr2

Vad bra, jag hade missat den nya

Namn (om man vill) Johanna
    Stad/County London
    Länge i UK: 11 år
    Familj? Man och son, väntar en till son i Maj
    Saknar mest: salt lakrits, familj och vänner och att bada utomhus i sjö eller hav på sommaren. Faktiskt hela svenska sommaren saknar jag

• SkiptonMaria

echo echo...var tog alla vägen? :)

längtar till half term, ska åka till sverige en sväng, hoppas det finns snö då!

• YokohamaNr2

Hej hej
    Jag är kvar

Ska till sverige i början på Mars och jag hoppas tvärtom att det är varmt och skönt då

Har nämligen inga 'riktiga' vinterkläder till sonen....tror jag kan låna det mesta av hans kusin men hoppas ändå på riktig vårsol - Säkert

Hur är vädret i Skipton? Här i London är det faktiskt skapligt idag lite sol och ganska varmt. Igår spöregnade det hela dagen dock så det är vi värda

• NorthLondon

Hej hopp!

Namn (om man vill): Nina
    Stad/County: London
    Länge i UK: sen Okt 2001
    Familj? Man och i 36 fullgångna veckor just idag (så lite nojjig och har precis "skrikit" på "Skrutten" att röra sig lite)
    Saknar mest: filmjölk (och just nu semlor)

• Karinski

Semlor Tror ni det saljs i svenska affaren? Orkar inte stalla till med storbak, men ar sa sugen!

• NorthLondon

Kanske att jag ska åka och kolla?! Har påbörjat min ledighet och ingen bebbe ännu

Karinski skrev 2009-01-26 19:04:21 följande:
    Semlor Tror ni det saljs i svenska affaren? Orkar inte stalla till med storbak, men ar sa sugen!
  • SkiptonMaria

ring och fråga! 020 7224 9300

vet att svenska kyrkan annars brukade ha semlor just runt själva semmeldagen...men det är klart, är några år sedan jag bodde i london!

NorthLondon skrev 2009-01-26 19:15:29 följande:
    Kanske att jag ska åka och kolla?! Har påbörjat min ledighet och ingen bebbe ännu
  • NorthLondon

Tack!

Jag längtar så jag blir tokig nu - måste hitta...

SkiptonMaria skrev 2009-01-26 19:20:22 följande:
    ring och fråga! 020 7224 9300 vet att svenska kyrkan annars brukade ha semlor just runt själva semmeldagen...men det är klart, är några år sedan jag bodde i london!
  • Vaniljkex

Halloj!

Namn (om man vill): Jenny
    Stad/County: London
    Länge i UK: sedan juli 2004
    Familj? Man och attamanaders dotter
    Saknar mest: min mamma och jordgubbsfil och adventsljusstakar i fonstrena under jultid

Svar på tråden tråden för oss som bor i UK (flyttad från medlemsgrupperna)