• tarm

det här med cannabis.....

Jo det där med hash ska man inte hålla på med. Det är fruktansvärt att läsa om föräldrar som missbrukar narkotika. Jag har en bekant vars moster rökte hash när hon ammade. Barnet hann bara bli 1,5 år innan den dog av spontan hashdöd. Jag stör mig på folk som försöker jämföra alkohol med droger. Jag har bara en sak att säga till dom. Knark är knark!

• tarm
    Anonym (såklart...) skrev 2012-07-11 11:52:09 följande:
    En sak till... Alkohol är också knark. 
    Nej, alkohol är inte knark. Illegala droger är knark. 
  • tarm
    Anonym (såklart...) skrev 2012-07-11 13:07:51 följande:
    men i vilken värld lever du i? Knark är en förkortning på Narkotika. Narkotika är ett annat ord för droger. Alkohol klassa som en drog. Likaså tobak. och kaffe. och värktabletter.  jag kan göra listan lång...

Om du tror att knark endast är olagliga substanser så behöver du verkligen läsa mer och se mer nyheter. Det går nyheter på tv, varje dag, flera gånger, på olika kanaler. Du kan även läsa om droger på datorn, nåt som heter internet. Man kan läsa om allt där, lära sig om andras kulturer och andras länders sätt att se på saker. Tala med dina vänner och familj och hör vad dom kan och tycker.

Snälla. Gör det.
    Knark är en förkortning för narkotika. Narkotika är ett samlingsnamn för illegala rusmedell av olika art. 

Alkohol är inte illegalt och är därmed inte narkotika och inte heller knark.

sv.wikipedia.org/wiki/Narkotika

• tarm

Satans knarkare hela bunten. Droger är farliga! Svårt att förstå? 

• tarm

Min svägerska är här på besök så jag måste smyga med mitt ganja. Måste gå en promenad i skogen för att kunna röka. Dock är det rätt nice. Naturen är ju fin. Jag har en hel tårtjävel här som jag ska äta. Livet är bra.

• tarm
    tarm skrev 2012-07-20 17:56:16 följande:
    Min svägerska är här på besök så jag måste smyga med mitt ganja. Måste gå en promenad i skogen för att kunna röka. Dock är det rätt nice. Naturen är ju fin. Jag har en hel tårtjävel här som jag ska äta. Livet är bra.
    Hahaha. Vad i helvete? Jag skrev i helt fel tråd precis. Riktigt roligt. Ursäkta. Knarkjävlar. 
Svar på tråden det här med cannabis.....