Inlägg från: Anonym (subba) |Visa alla inlägg
  • Anonym (subba)

det här med cannabis.....

vare sej det är skadligt eller ej så är hjärnan hos ett barn som ammas fortfarande under utveckling och påverkas mamman påverkas självklart barnet. jag skulle ju inte vilja ha på mitt samvete att min dotter sitter fast i en hash psykos sedan 10 månaders ålder. alla fattar ju att det är sjukt fel att hälla sprit i ett barns nappflaska, tro fan att det är fel att röka när man ammar då med.. hoppas någon vetig människa ser till att det inte är henne det lilla barnet kommer kalla mamma. tycker hon har förbrukat sin rätt att vara mamma.

• Anonym (subba)
    SläppHästarnaFria skrev 2009-01-31 13:37:45 följande:
    Man känner sig manad till att skriva om annat då folket här inte kan hålla en objektiv syn på cannabis rent generellt och det bidrar till ytterligare negativa effekter i framtiden. Har inte folk hela bilden med sig så bidrar man gärna med den.
    skulle folk ha hela bilden av cannabis hade dom inte rökt om dom hade nått innanför pannbenet. tro mej jag har hela bilden och många olika personliga erfarenheter av cannabis både av mej själv och personer i min närhet. barn och droger hör inte ihop. thats it.
Svar på tråden det här med cannabis.....