Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Minnie: Menar du att du har ont i ärren från operationen fortfarande eller är du osäker på om det är från förlossningen?
Jag göra verkligen allt jag kan för att undvika lyft och har väl egentligen bara lyft lillen när han fastnade i gåstolen men det blir ju lite halv-lyft ibland...
T ex när han ska ner från bilstolen och jag håller i hans fingrar så kommer det ju en vikt när han hasar sig ner... inget direkt lyft kanske men jag ska försöka göra allt så mkt jag kan med armarna för jag vet i sjutton när jag tar i med bäckenbotten eller ej.
Idag känns det svinmkt bättre... har knappt ont mer än att det svider pyttelite vid syningen vid mynningen.
Och då blir jag såklart nojjig över att jag överansträngt mig, dragit ut "sömmarna" och att det är därför det inte spänner, drar och smärtar lika mkt idag. Tror ni det kan va så eller är det mer troligt att det är svullnaden som lagt sig och att det faktiskt nu gått snart en v så det av den anledningen inte gör lika ont?
Det lossade två stycken jättesmå trådar idag och i instruktionerna från eva så står det att trådarna släpper inom några veckor... Jag har massa tråd kvar, det va pyttesmå, korta trådar som åkte men undra om det är normalt att det redan släpper lite... Även där blir jag nojjig att jag överansträngt mig och att trådarna spruckit...
Fan, denna ängslan