Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Tack för länken MsC. Låter helt rimligt i mina öron. Dock blir jag lite rädd. Om jag redan nu har besvär- hur blir det då inte om 20 år??
Tack för länken MsC. Låter helt rimligt i mina öron. Dock blir jag lite rädd. Om jag redan nu har besvär- hur blir det då inte om 20 år??
Snöfrun och GHP har ju opererat främre väggen. Jag har tyvärr ingen aning Erica
Erica- usch vad jobbigt du har det . Kan du inte ringa och be om en telefontid till opererande läkare och höra?
Själv är jag också deppig idag. Har min tredje urinvägsinfektion på tre veckor och denna gången verkar den inte ge med sig. Ätit pc sedan i onsdags kväll och det känns inte bättre alls. Kissar inget blod längre men trängningarna är gräsliga och det skaver mkt. Känns nästan som om TVT bandet kryper in i urinvägarna. Har en telefontid med gyn i Linköping i mars men känner att jag nog måste kolla upp det innan dess. Skaver så fort jag rör mig det minsta.
Ja HK- trängningarna är inte att leka med! Det mest plågsamma just nu.
Tror alla KK har en kurator kopplad till sig men kolla för säkerhetsskull
Hibiscus- så himla tråkigt att du fortfarande inte känner dig bra. Vad är det som känns sämre än tidigare? Jag tycker det är så svårt att precisera symtomen. Är så mkt och svårt att sätta fingret på allt.
Som att hela underlivet känns skört tex... Fast när jag tar där så är jag inte öm. Knepigt.
Hibiscus- vad har de förresten sagt om att du tycker det känns tjockt? Jag har samma känsla.
Går inte alls med knipövningar. Jag får inte till det. Känner inte det där lyftet och blir så less. Köpte därför en elstimuleringsapparat men har bara använt den en gång än. Dagen innan sista UVI'n. Varit på VC idag... igen...
och fick konstaterat att jag var resistent mot den sista kuren antibiotika. Fått ny nu så jag hoppas att det ska hjälpa fort. De skickade en remiss till gyn också trots att jag ringt själv och bokat tid innan idag. Till den enda gyn jag litar på här och som också gör TVT op. Får väl se vad de säger. Det skaver ju därinne men det kan ju likagärna vara UVI som att bandet gnager. Kunde tömma blåsan bra iaf, men det trodde jag inget annat heller. Så fortsättning följer.
Anonimus: Skön att höra att du mår bra! Vad är det för bekymmer du har som du ska till urologen med? Jag har ju det stökigt med mitt urinrör... eller blåsan... eller efter en reva på främre vaginalväggen... Vet ju inte varför egentligen men urinröret trycks ner och ut. Kan ju vara något som trycker hela urinblåsan nedåt eller något annat som retar...
H: såg de ditt livmoderframfall vid en gynundersökning eller var det vid de andra undersökningarna?