• Minnie7

Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder

Ja, visst var det intressant. Visste inte jag heller. Men hon sa verkligen att hon hade många från Sthlm som inte fått remiss via sina läkare. Ger ju hopp om att fler kan få en bra och vettig läkare som gör en riktig undersökning och bedömning iaf!

• Minnie7

GHP: Ja, det är skönt att det är klart nu. Bara smärtan kvar då... Hmm- nåja- den är ju övergående om inte alltför trevlig. Hoppas verkligen att detta lyckats nu, att inga komplikationer tillstöter och att jag blir besvärsfri.

• Minnie7

Hon var iaf en helt underbart sympatisk läkare som inte inlindade eller dolde något utan förklarade sakligt vad hon såg och kände. Det gillar jag!

Har f.ö kunnat göra nr 2 idag- smärtfritt . Movicol is da shit- rekommenderas!

Annars gör det fortfarande ganska ont och jag ligger mest stilla. Äter mkt smärtstillande och det funkar hyffsat. Skönt att det är gjort!

• Minnie7

Nej, har inte tänkt på patientförsäkringen faktiskt. Hmm- är det då de begär in journalkopior från sjukhuset och gör en utredning? Jag jobbar ju med dem ganska tajt så det känns extra känsligt. Får se om jag orkar ta tag i det...

• Minnie7

UP: jag har ca 20 mil till Linköping och fick sova över natten. Resan hem dagen efter gick faktiskt bra. Man får så mkt smärtstillande att det funkade.

Svar på tråden Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder