Gladhannapanna skrev 2011-01-13 14:32:50 följande:
Nian: Jag ahde med mig egen apelsinmer för de hade bara läbbig röd saft att dricka!
Annars är det väl bara att ha med sig sköna kläder, kanske sin egna kudde. Man får den info man behöver innan op tycker jag.
Första gången spydde jag som en kalv hela första dagen, opererades på eftermiddagen och stannade i två nätter, hade dock itne speciellt ont när jag kom hem. Det var bara det främre som åtgärdades.
Andra gången opererades jag på morgonen, spydde ingenting och gick hem på eftermiddagen dagen efter. hade rejält ont i minst en vecka, låg i princip ner hela tiden, varvade soffan coh sängen. Var helt sjukskriven i en månad och det behövdes faktiskt! Då opererade jag det bakre.
Tack för svaret!
Maken såg lite blek ut när jag sa att jag eventuellt skulle bli sängliggande i en vecka...han funderar på att åka till sina föräldrar "så jag får vila ifred" (läs: så han får hjälp)
Det är tufft att ta hand om barnen själv (de yngsta är 2,5år och tio månader) speciellt om man inte är van men jag blev ändå lite besviken...