Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
So nice skrev 2009-01-06 00:02:59 följande:
So nice skrev 2009-01-06 00:02:59 följande:
trebarsmamma skrev 2009-01-06 22:50:14 följande:
Miss Maya skrev 2009-01-06 23:03:35 följande:
Miss Maya skrev 2009-01-06 23:10:11 följande:
Åh nej. Jag vill inte ha det så här. Stackars oss.
Jag trodde att de kanske inte hade sytt igen mig tillräckligt eller något sådant.
Allvarligt talat, kan man inte bli helt återställd? Fan, jag säger som du, vill inte krysta ut fler ungar...
Varför får man detta? Kan vem som helst få det?
Hur känns det tungt menar du? Det har jag inte känt men det kanske jag får om jag känner efter lite mer
Hm... jag funderar på hur det känns för min man när vi har sex om dessa muskler är försvagade och uttöjda för gott. Vill inte gärna fråga, tänk om han skulle vara ärlig och svara fel
Jo, jag kan ha sex. Utan problem och utan problem... nja. Men det är nog inte för den sakens skull utan mer för att jag inte riktigt har haft lust efter förlossningen samt att jag inte blir så våt (går ju att lösa men ändå). Hade han bara tryckt in den hur som helst hade det nog inte gått så bra däremot...
Vad jag inte vill är att han ska se hur fan jag ser ut där nere nu. Det gör ju att man spänner sig en del, han får INTE slicka mig i ett ljust rum
Kan du ha sex eller får du ont?
Aha, läste här över att det var tre månader sedan du fick barn. Det var det ungefär för mig också, 3,5 mån. Jag tycker det är rätt nyligen
Den första månaden vågade jag inte ens tänka på att se efter hur sjutton jag såg ut där nere
Jag tänker att det här problemet måste vara rätt vanligt bland kvinnor som fött barn. Hur gör de egentligen? Är det bara att släppa hela grejen kanske och försöka att inte tänka på att det kunde vara annorlunda?
So nice skrev 2009-01-07 13:50:27 följande:
Hoppe tossan skrev 2009-01-07 14:15:12 följande:
Jag har också hört om tanter med livmoderframfall. Jag tyckte att det lät så äckligt. Jag är ganska äckelmagad av mig. (Bara för att jag tycker att det låter äckligt betyder det inte att jag är elak, jag kan inte hjälpa att jag känner så och det är ju jättesynd om tanten som har det naturligtvis)
Och nu - detta. Har jag också framfall nu alltså? Det är ju för fan så jag spyr på mig själv, tänker aldrig mer ha sex känns det som. Har turen att slippa ha livmoderframfall men slidväggsframfall låter nog så äckligt.
So nice skrev 2009-01-08 23:16:36 följande:
Haha, med det ville jag inte skryta, bara säga att jag ridit många timmar om dagen i många år
So nice skrev 2009-01-09 22:09:30 följande: