Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Här kommer lite inte allt för glada uppdateringar, känsliga läsare varnas för detaljer!
Det har blivit ett problem med bajsandet nu igen. Allt var ju så bra när jag var nyop, men nu är ärret är helt utslätat och allt har läkt och svullnat av så måste jag återigen hålla emot manuellt när jag bajsar. Dock inte inne i slidan, men i mellangården typ. Det känns som om tarmen är alldeles för vid för vad utgången är om man säger så.. Om jag inte håller emot så buktar hela underlivet ut, allt mellan sittknölarna blir som en utbuktande fotboll. Gör skitont. Har nu inhandlat micolax för att underlätta de värsta gångerna.
Det gör ont när jag har samlag, svider som attan i slemhinnorna. Går över efter ett tag men inte alltid. Och som vanligt får jag svampinfektion efter varje samlag, trodde att det skulle bli bättre när alla "extraveck "var borta.
Har inte pratat med läkare om detta, ska göra det nästa vecka när jag ändå ska in för rutincellprov.
Men... jag ser ju iallafall normal ut. Alltid nåt... Mannen har fortfarande inte märkt nån skillnad, men han hade ju inte heller nån aning om att jag hade framfall heller förrens jag berättade det.