• sladdis2009

Hur fort testade ni negativt efter missfall?

Hej, premiär här för mig!

Fick mf i söndags i v 8+2 (enligt sm). Allt kom ut och jag behövde ej komma på återbesök efter undersökningen på måndagen. Jag blöder inte direkt längre, endast lite mörkfärgat (ursäkta uppriktigheten...). Nu undrar jag hur snart ni med liknande erfarenhet testade negativt med gravtest efter missfall (för att kunna säkerställa eventuell graviditet vid nästa försök).

Har förstått att många blir gravida redan innan 1:a mens efter mf å vill gärna tillhöra denna skara.

• Svar på tråden Hur fort testade ni negativt efter missfall?
  • Love 4 ever

Vi testa negativt efter en vecka,vi har haqft 3 missfall i vecka 11-13  och testet var negativt en vecka efter alla gånger

• sladdis2009

Tack Love 4 ever för svaret! Ledsen för missfallen - måste varit jobbigt med så sent och efter varann.

Försökte ni direkt innan någon mens emellan? Gick det vägen?

tänkte gravtesta på onsdag (1,5 v efter mf) och vill försöka igen.

• Cissi81

Jag fick mf i v 5 och jag fick negativt på stickan direkt efter att jag slutat blöda
    .

♥Fredrik♥ ♥Emil♥
  • Love 4 ever

Nej vi vänta en mens eftersom jag fick grymt ont där nere annars då inte alla läkt tydligen.
    Nu är det 4 mån sen efter senaste missfallet och än har vi inte lyckats

• sladdis2009

Love... lycka till!
    Cissi81: hur har det gått för er efter mf?

• jojjes

Jag testade mig några dagar före MF då var det jätte svagt plus var nog onsdagen å på fredagen då jag fick MF var det neg test. se det var redan på gång när jag testade onsdagen...
    Men nu är jag gravid igen å är såååååååååå jävla nojjig!!

• gina2012

Hej sladdis2009. Jag testade neg efter 4 v. Fick missfall i v.11. Kämpar och kämpar för att få ett plus igen men det går jkligt segt:( Hoppas det går fortare för dig./S

• sladdis2009

Grattis jojjes - det var snabba bud!
    Sussi... trist när det inte fäster! Håller tummarna! Testade du + innan de 4 veckorna? Hur snabbt försvann symtomen?

• gina2012

Sladdis, vilka symptom menar du? Blödningarna slutade efter ca en v. Ja jag testade två v efter mf och det var plus.

• Cissi81
    sladdis2009 skrev 2009-01-03 22:47:11 följande:
    Love... lycka till!Cissi81: hur har det gått för er efter mf?
    Jag har haft en mens mellan. Har BIM den 9 el 10. Men nu känner jag precis som innan missfallet. Ömmabröst och lite som mensvärk ibland. Så det återstår att se om det har tagit sig denna gång eller inte.
    ♥Fredrik♥ ♥Emil♥
Svar på tråden Hur fort testade ni negativt efter missfall?