• Eliana

Någon som sökt fonder som ensamstående kvinna

Hej,detta inslag kanske hör till Ekonomi, men ändå kanske lite på Ensam förälder. Undrar om någon sökt fonder ?
    Och i såfall från vilken eller vilkna ? Själv bor jag i Gtbrg, var inne ochh tittade lite och det verkar som om man kan söka lite beroende på vilken stad man bor, eller ur en fond som ger till kvinnor i hela landet.
    Är det någon som vet hur mycket det kan röra sig om i pengar ? Är det värt att försöka tro ?

• Svar på tråden Någon som sökt fonder som ensamstående kvinna
  • Eliana
    Svar på #3
    Jag vet inte hur man gör, skriver en presentation om sig själv och typ "frågar om ett bidrag" som ensamstående.
    Fonder kan man tydligen söka pengar från.
    Hur gjorde du på Öland va det va? Vad skrev du? Mail el brev?
  • Eliana
    Svar på #4
    hur mycket pengar kan det handla om? Satt och slog på Google:fonder för ensamstående, fanns många, var lite stressad för lillan var vaken och är nu också, måste ta mig tid någon dag med det.
  • Eliana
    Svar på #6
    då försöker vi båda två . Annars så synd att han inte betalar, mmmm så klantigt av han
  • Eliana
    Svar på #9
    Tack tack tack, ska försöka, värt att kolla upp, kram
  • Eliana
    Svar på #18
    Det är ju toppen om man kan få ett bidrag (eller flera) hur mycket fick du/ ni av majblomman? Skrev du brev om dig själv och förklarade, vill dom ha intyg på något, tex jobb el studerande ?
  • Eliana

oj oj, va många bra svar jag fick, tackar så mycket, ska gå till bibblan i morgon, värt betala 200 och dom söker fonder som kan passa mig, tack

Svar på tråden Någon som sökt fonder som ensamstående kvinna