Inlägg från: mirakulix83 |Visa alla inlägg
  • mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Staketpiss: Grattis till er.

Igår fick vi åka in på Barn sjukhuset i lund för att Linnea äter väldigt dåligt och väldigt trött. Hon har sorts virus i kroppen men dom har inte sakt vad det är för något virus. Men alla dom som har tittat på henne säger att det är inget större fel på henne. Vi ska snart träffa en doktor se vad h*n säger.

• mirakulix83

Pecado: Hon får medicin nu för att hon har någon sorts virus men det är inget allvarligt fel på henne.

frenys1: Grattis till er dotter Ebba. Hoppas att dina flickor mår bra.

• mirakulix83

frenys1: Jo tack det är bra men jag och min sambo ligger på barnsjukhuset med Linnea. Hon har någon sorts virus i kroppen men det är ingen fara med henne säger dom här på sjukhuset.

Sammi: Grattis in i gänget. Tack. Vi håller tummarna för er att allt går bra.

• mirakulix83

frenys1: Det var inget RS virus. Dom tror att det sorts infektion men dom vet inte var den sitter. Det var ju skönt att din bror blev frisk.
    Det hoppas vi oxså på att vi får åka hem.
    Söt dotter ni har fått. Vad ska hon heta mer än Ebba?

• mirakulix83

Staketpiss: Grattis till er dotter. Vad ska hon heta?

• mirakulix83

frenys1: Ovanligt efternamn men fint.

• mirakulix83

Ragge24: Det är bara bra själv?

Staketpiss: Fint namn. Det gjorde du rätt i att fria nu.

• mirakulix83

Ragge24: Jaså blev det för mkt? Jag hade min mamma och pappa och mina syskon här igår. Själv då?

nilspetter: Grattis och välkommen in.

niklash: Grattis och välkommen till er med. Ni är dem första som har skrivit här som väntar tvillingar.

Pertan: Grattis och välkommen till dig med.
    Det får vi inte hoppas på att dom har stängt när det är dax för er.

• mirakulix83

Staketpiss: Det är helt rätt lyssna på Staketpiss. Det är mycket fin känsla som man aldrig upplever någon annanstans i livet.
    Lev livet med ditt barn och följ med barnets liv. Ni kommer bara ångra er om det händer nått ert förhållade med flickvännen och barnet.

• mirakulix83

niklash: Ja det får vi hoppas på.

Tjena Grabbar. Början i nästa vecka så startar jag upp en ny Blivande pappor 09 Del 3. Den här tråden håller bara i tre månader sen får man göra en ny.

• mirakulix83

Sammi: Det var ju kul att höra att allt gick bra. Man ska aldrig lita på dem när bebisen är ut räknad till. Det är bättre att se vilken dag bebisen ska komma.

Jag har startat upp en ny tråden för den går ut nästa vecka.
    Blivande pappor 09 Del 3 heter den. Så välkommen in i den nya tråden.
    Mvh Mirakulix83

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2