Inlägg från: Maja 79 |Visa alla inlägg
  • Maja 79

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Kikar in lite snabbt..
    Jag jobbade i helgen, fullt j-a ös!
    Sen drog vi till kalmar.. Å snart ska vi tillbaka till sthlm igen, vart tar tiden vägen ?!

God Jul är väl lite sent, men god fortsättning och Gott nytt år!!!

• Maja 79
      Fika onsdagen 7:e kl 13. 

med risk för att vara originell så föreslår jag Kulturhuset (nån som varit där nån gång?)

Janet & Leo
    Nette & Emmis
    Johanna & Colin
    Claudia & Charlie
    Josefin & Lovis
      Em & Viggo
    Jess & Nattis
  • Maja 79
    Cmon baby skrev 2009-01-04 00:33:49 följande:
    Men herregud männscha, hur länge ska du vara ledig? Längtar inte du till att få lite vuxenkontakt snart? Eller det får man ju såklart nu också men inte på samma sätt ....... Själv skulle jag nog bli galen av att vara ledig så länge .Jag börjar i maj är det tänkt. Robert är sen hemma till dagis börjar i augusti. Kollar lite andra jobb, men det ser ju ganska mörkt ut just nu. Tur är väl att man har något att falla tillbaka på, men det vore bra om man stortrivdes också. Känner ett stort behov att ICKE jobba med barn mer, har så det räcker hemma .
    Jisses! Jag började ju jobba för lääänge sen! Ska gå upp i tid nu i feb till halvtid, orkar inte vara hemma med skrik och gnäll längre..
  • Maja 79

Det finns väl ett lekland i skärholmen med, tror jag.. Men jag vet inte så mycket om det.. Tror vi har gått förbi där någon gång..

*peppar, peppar* så har vi inga problem med att få Nattis att somna i sin säng. Men att få henne att ligga där hela natten.. DET är svårt!

• Maja 79
    Cmon baby skrev 2009-01-12 09:40:38 följande:
    Förresten. Är det nån som vet var dessa lock till barnmatsburkarna säljs? Vi fick ju ett på underbara barn-mässan men det har självklart kommit bort nånstans.
    Jag köpte mitt första på tradera, utav nått företag som heter typ Dejja eller nått.. Du kan nog söka på barntillbehör på nått sett.. typ..
  • Maja 79

Cmon;
    Svårt det där.. Om man ser till sig själv, så är ju vatten och motion bra för tröga magar..
    (Blir väl cykla med benen och babymassage då..)
    När Nattis var jätteliten så körde jag med febertermometer vid något tillfälle, vet inte om det fungerar på större bebisar..
    (OBS! Ej örontermometer, ingen effekt!)

• Maja 79

Kikar in en vända..

För att besvara Cmon, jo, vi har nog försvunnit..
    In i snordimman, fastnat i snorgeggan och simmar förtvivlat in mot snorland..
    Typ..

Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)