Inlägg från: Kerplunk |Visa alla inlägg
  • Kerplunk

FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)

Men oj, redan ny tråd! Förvånad

Välkommen hit Grönögat! Efter nyår drar vi igång på allvar med fikandet igen!

♥ Lovis 080131 ♥
  • Kerplunk

Grattis grattis Colin!!

♥ Lovis 080131 ♥
  • Kerplunk
    God Jul
    God Jul önskar Lovis och Josefin
    ♥ Lovis 080131 ♥
  • Kerplunk
    Oj det var en liten pluttbild. Skrattande

God Jul önskar Lovis och Josefin
    ♥ Lovis 080131 ♥
  • Kerplunk
    jenn79 skrev 2008-12-22 22:16:58 följande:
    åh så söta alla underbara sötnosar vi/ni har!!!
    Ja, detta är garanterat tråden med sötast ungar! Glad
    ♥ Lovis 080131 ♥
  • Kerplunk

God morgon tråden! Jag är väl den enda som är uppe så här dags dagen efter julafton. Skrattande

Hoppas ni alla hade en mysig julafton. Här blev det som vanligt för mycket mat och godis, för mycket julklappar(nja till Lovis alltså) och för sent i säng. 

Av alla julklappar var Lovis favorit den billigaste och mest simpla saken. En minivisp från IKEA. Skrattande Vispa parketten kan man sysselsätta sig med i timmar!

Idag blir det lugnt och behagligt. Men ska iallafall dra med familjen ut på en långpromenad. Imorgon åker vi till mina föräldrar i gbg och kommer hem sent på måndag kväll. Men innan vi åker imorgon ska jag springa lite på rean. FörvånadSkrattande

♥ Lovis 080131 ♥
  • Kerplunk

Helloj tråden!

Nu är vi hos mina föräldrar utanför gbg. Typ mitt i skogen och det är så jäkla tyst och mörkt här!

Lovis har fått fler roliga julklappar. Bla en stor bil som hon kan åka runt på och så spelar den "Old MacDonald had a farm.." om man trycker på en knapp. Och den knappen hänger hon förstås på hela tiden. Skrattande

Hoppas allt är bra med er alla!

♥ Lovis 080131 ♥
  • Kerplunk

Hej tjejer! Här var det tyst och stilla.. Har alla överlevt jul och nyår? Skrattande

Någon som kan tänka sig en fika nästa vecka?

♥ Lovis 080131 ♥
  • Kerplunk

Ååh jag känner hur riktigt fikasugna alla är nu!!! Jag behöver se lite annat folk än min man och släkten. Skrattande

♥ Lovis 080131 ♥
  • Kerplunk

Jaa inte tisdag men kanske Onsdag då?

♥ Lovis 080131 ♥
Svar på tråden FIKA tråd för oss avslappnade STHLMs mammor (Vol 2)