Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Lilleskuttan skrev 2009-01-20 20:20:22 följande:
Lilleskuttan skrev 2009-01-20 20:20:22 följande:
Cia o krabaten skrev 2009-01-20 20:27:12 följande:
DND: tack ja det hoppas jag också....
Lycka: :) går ju där varannan torsdag kommer bli varje här om några veckor :)
Bp: ja nånstans blev det ju fel.... så blir intressant att se när det blir för när dom mätte bebben dom två första gångerna så flyttades jag ju också bak i tiden.... och skulle det stämma med det dom gjorde igår så innebar det att jag drog ner på trombyl innan v 12 och slutade med progrestronet innan också.....
Nu ska jag till jobbet :) ha det fint nu tjejer
Lycka77: har diabetese så jag går hos medicineläkaren eller som är fyra st där :) har hunnit med att träffa alla dom 4 nu :)
Lilleskuttan: Ja hon vägde ju 3655g och va 51½ lång (men det är ju bara för att när man har sockersjuka så blir bebisarna stora..) sen är dom ju lika utvecklade som alla andra i den veckan....
ginkgo: ja visst Man själv borde kunna känna sparkarna då det tror jag absolut men att min man skulle kunna känna dom redan då det vete tusan då bm propsade på att jag kanppt borde ha känt dom då... och då skulle jag ha varit i v 11-12 då jag kände första rörelsen och det känns lite knepigt... konstigare saker har väl hänt :D Ja tycker det är super att dom vill kolla upp allt så snart ska ju på specmv i morgon igen så jag ska prata med lite folk då får se vad dom säger....
ginkgo: ja vi får se vad som händer.... Men Bm sa idag att det nog var mätarr fel antagligen redan från början och att det är jätte ovanligt att bebben inte skulle få bra med näring men vi får ju se om två veckor... lite bitter är jag dock då dom bytte ur tid från den 2:a till den 4:e......
Lilleskuttan spännande
DND: shit vad tråkigt....
Finessen: vad mkt du kan om det dära skulle bli igång satt på det viset med prinsessan men dom lyckades inte med att sätta fast den ordentligt vart typ den 20:e personen som dom skulle testa på så... fick både gelen och nått annat...
Franka ja kan man lugnt säga
Franka skrev 2009-01-22 21:00:55 följande: