Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Vilken film sa ni, och vilken kanal??
Körslaget får jag ont i magen av att se när jag kikar fram bakom skämskudden med jämna mellanrum. Det är... inte så bra. Tycker jag.
Vilken film sa ni, och vilken kanal??
Körslaget får jag ont i magen av att se när jag kikar fram bakom skämskudden med jämna mellanrum. Det är... inte så bra. Tycker jag.
Och jag dricker inte alkohol alls längre och är inte ens sugen .
Men OM jag skulle välja något så vore det nog en helt vanlig öl, bara sådär rakt upp och ner. Kall då förstås. Vad är jag? Man kanske ?? Det skulle ju förklara livmodersproblemen...
Nu hamnade jag framför KingKong tydligen. Helt otippat och ganska onödigt. Vilken skit. Och ändå kan jag inte slita mig ...
Skickar också en kram till Sisela.
Här ligger vi lågt ett tag, jag koncentrerar mig på att gå ner i vikt för tillfället. Det går ju sådär.
Idag var jag hos ögondoktorn igen eftersom ögat är sämre.
(Lååååång historia, har varit rött och irriterat till och från sedan i november- fyra doktorer, två antibiotikakurer och en kortisonkur tog det att få ordning på skiten)
Nu blir det kortison igen... Salva den här gången. Och vad består den av tror ni? Men jo, prednisolon såklart .
Nu är jag snart prednisolonad från topp till tå, då borde väl bebisarna spruta ur mig på löpande band kan jag tro .
En enklare vairant vore kanske att ladda en högtryckstvätt med prednisolon och spola av mig en gång i kvartalet .
Prednisolon is my middlename. Har funderat på att byta nick faktiskt...
Håller tummarna mamarazzi!!!
Grattis BP!!
Bra med medicinerna DND!
*vinkar till resten*
Hej tjejer!
Hur går det förresten med bloggen/brevet? Har dt hänt mer på den fronten? Har inte haft ork att hugga tag i det själv...
Mom2006:
Exakt samma visa här. Exakt...
Jag läste om en ny studie kring ofrivillig barnlöshet som ska utföras på Sahlgrenska i Göteborg. Läste inte så noga men uppfattade att det handlade om pco på något vis, stod i Metro.
Inget för mig men kanske någon annan?
Kikar in och vinkar till alla och passar på att skriva ett skrytinlägg. Det finns ju inte någon graviditet att glädjas ut på den här fronten så jag försöker fokusera på de fina barn jag faktiskt har istället för att deppa ihop på nytt.
I alla fall. (Nu kommer skrytet)
Jag är så glad och stolt över min dotter som idag fått besked att hon blivit uttagen att uppträda i en dansgala på Göteborgsoperan i augusti.
För någon vecka sedan hölls en audition på hennes skola där balettchefen på Göteborgsoperan handplockade några elever ur varje klass och hon blev utvald som en av fem i klassen !!
Hittade lite info om föreställningen på nätet och blev helt gråtfärdig över vad N ska få vara med om.
Kopierade info och lade in i bloggen om någon vill/orkar läsa .
www.enbartkajsa.blogg.se
Tack för stödet, det känns fint att få vara lite glad och nöjd som omväxling. Tycker att hösten och vintern annars gått i sorgens tecken i lite för hög utsträckning.
Jag har verkligen bestämt mig för att jag vill gå ner lite i vikt innan det blir nya bebisförsök och det beslutet är jag nöjd med. Ändå tänker jag på bebisar mest hela tiden. Skumt.... Känns nästan som en besatthet vid det här laget.
Var är alla?
Tittar ni på melodifestivalen eller?
Länge sedan vi hade någon trådfest tycker jag....
Skål på er! *klunkar sodastreamvatten*
Alca... vad de nu heter, gillade jag. I övrigt var det trista låtar överlag om du frågar mig .
Välkommen adlit!
Beklagar missfallen men du har trots eländet hamnat i en bra tråd.
Frågan om albyl överlåter jag åt någon av de kunnigare att svara på. Jag är lite virrig när det gäller mediciner och blandar ihop det mesta så jag kniper igen...
Grattis Idun!!!
Känns det bättre efter att ha sett bebisen så tydligt eller är oron fortfarande lika påtaglig?
Det går åt rätt håll i alla fall .
Ha det bra på teambuildingen.
Hej alla!!!
Läser i tråden då och då men har inte skrivit på ett tag. (Men jag lever och allt är bra Krusbär, tackar som frågar!! )
Jag har ju valt att fokusera på att gå ner i vikt innan vi tar nya tag så här händer inte så mycket på bebisfronten. Däremot börjar jag tappa i vikt!
Poppy: Beklagar idiotläkaren, men skönt att livmodern var bra. F kan du utan tvekan få av doktorn jag var hos, men besöket kostar 950 kronor...
Alla gravida, vad härligt att det går framåt!
Bettan: Lycka till med utredningen.
Ni andra, kämpa på!!!