Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
BettanB skrev 2009-01-10 10:32:25 följande:
Det skulle ju inte vara en faktabok direkt utan mera dokumentär sas...
BettanB skrev 2009-01-10 10:32:25 följande:
Jag menar bara att jag undrar om ngt förlag är villiga tt ge ut en sån bok.
Grattis Linan!
Försto datt det var påG
Trist att brorsan blev sjuk precis
Grattis Krus
Haha, när ni får era efterlängtade bebisar kommer ni vara uppe i ottan istället för på kvällen
06:30 idag=sovmorgon
Men trådfest är ju inte dumt som lite plåster på såren
Krusbär: Jag ringde efter v12 och fick tid v14-15.
Spelade mig ingen roll, bara jag hann få remiss till rUL.
Det är ju mest ett hälsosamtal på inskrivningen och allt det där vet vi ju redan...
Krusbär: Kub och Nupp görs ju i v13 tror jag, fråga din gyn, men jag har för mig att de kombineras med blodprov tagna tidigare typ v8! Går nog att googla på det eller läsa på ngt landstings hemsida vad som gäller just där.
Jag valde att INTE göra det.
Maken menar att han inte skulle klara av ett handikappat barn och jag skulle aldrig kunna ta bort ett, särskilt efter denna resa med alla mf. Skillnad om det inte var livsdugligt förstås.
Så fundera på VARFÖR du vill göra Kub/nupp. Är det för en ev abort? Eller för att vara förberedd på om barnet har ett handikapp.
Jag valde som sagt bort det då det inte skulle ha haft ngn bra funktion för mig annat än att lugna om man fick supersiffror.
Lite svamligt, men du fattar nog.
Prog fram-låg ner 15min och i värsta fall satt jsg iaf stilla vid frukostbordet. Var inte så nogs med 12h, oftast runt 22 på kvällen och 07 på morgonen.
Ingen träning och hyfsat lugn tom efter rUL, sedan lite mera fritidsaktiv, men man stter ju inte stilla med en 3-åring hemma Sex vr nnån enstaka gång mellan v14-rUL, sedan liiite mer
*vinkar åt Magis som dragit igen *
LF: EFter mitt Ma v12(v9) så blödde jag i 6v
Tror det gick över i mens mot slutet för det stämmer med cykeln som kom sen.
MB: oj oj vännen vad du får gå igenom
Massa kramar, hoppas resan blir bra iaf.
MB: oj oj vännen vad du får gå igenom
Massa kramar, hoppas resan blir bra iaf.