-
Svar på #158God Jul!
-
God Jul.
Och Grattis, Krusbär!
-
-
Mikes: Usch då. Hör av dig sen så vi får höra att allt är ok.
Mom: Jo, hon har helt fel. Det handlar oftast INTE om enbart "otur" om man får så många som tre, eller fler, mf på raken. Och man kan definitivt göra mer. Bra dock att hon vill träffa dig igen och följa upp. Håller med Mamarazzi om att det kanske är bra att få recept på trombyl och prog., om hon ändå inte vill gå vidare med utredning.
Finesssan (ts) har en rejäl lista på provet man bör ta.
*vinkar* till alla och önskar God Fortsättning!
-
Jättegott.
God Fortsättning!
mammawannabe skrev 2008-12-25 23:33:53 följande:Bettan: Blev vörtbrödet gott? God fortsättning alla! -
Hej, alla. Tittar förbi och vinkar.
Skrev ett långt inlägg igår, men av någon anledning ville det inte fastna och nu känner jag mig anitFL. *muttrar*
En sak är säker, jag tackar min lyckliga stjärna för den här tråden. Vilken koll man får.
-
mon2006: Låter som en bra idé att ta med listan till gyn. Det skall jag också göra sedan. Vi borde starta en patientförening, intresseförening eller vad 17 man skulle kunna kalla det. Så man har lite att vifta med framför ointresserade och okunniga läkare.
Angående hjärtljud; vad samma här. Nästan iaf. Såg hjärtat slå 6+5 8men läkaren menade att Loppan var yngre än så). MA upptäckt i v10, men hinnsäcken var storleksmässigt från v7. Så det var väl då Loppan dog. Kan ju ha varit samma förra missfallet, men då kan jag inte vara säker på när liten dog. Mycket möjligt att det var i v7 då med, läste någonstans att det är den mest kritiska perioden.
Och ang att känna som du gör inför andra gravida; inte det MINSTA konstigt, ovanligt eller "fel". Tror många, eller tom de flesta, av oss kan känna igen sig i det.
Kajo: Läget?
-
Svar på #231Får titta på den där gruppen ja. Tack för tipset!
-
Barret: Vad gäller att vänta på utredning eller ej så är det ju lite svårt. För min del tror (och hoppas jag) att det kommer gå fort. Har jag tur så tar det bara en månad (om jag prickar rätt i tiden och får utredning direkt i januari osv). Vi har bestämt oss för att vänta och se tiden an lite. Har du anledning att tro att ni får vänta på utredningen?
-
Mb: Nej, men vad f-n också. Nu får det väl ändå vara slut på jäkelskap. *kram*
Bling: Skit också. Hoppas de snubblar över något och slår ihjäl sig. Karma. Fast det har jag iofs slutat tro på efter all skit som vi bra määniskor rkar ut för.
*vinkar*