• Bling1975

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Jag vill också ha

Stitch längtar efter Lilo
  • Bling1975

Om vi lägger den under medlemstrådar och döper den till något riktigt trist så borde det väl gå bra med brevet i en tråd. Eller finns det slutna grupper också? Jag har inte hunnit läsa ännu men ska göra det ikväll.

Finessan - det går upp och ner, men vi är låga och trötta båda två. Men idag har jag smitit från mitt arbete och tillbringat dagen på Formex mässan - det gör gott för själen och inspirationen. Mycket bra ide att kontakta Repro Med för lite fakta.

• Bling1975

Hallå tjejer, glider bara in med favorittips på restaurang till Lycka. Just nu är jag barnsligt förtjust i Le Rouge i Gamla Stan www.lerouge.se som drivs av samma personer som har Grill och Fredsgatan 12. Grill är också rolig men Le Rouge var supertrevlig med god mat.

Marre - välkommen hit, den här tråden är toppen! Vi är några till som också kämpar på med både IVF och missfall. Har du fått en utredning?

• Bling1975

Poppy - hurra! Hoppas tiden i kön går fort nu.

Vilka fantastiska mängder spermier din man har. Förvånad Själv sitter jag och tittar på profiler på spermiedonatorer, märklig grej måste jag säga. Men eftersom jag vägrar svensk landstingsvård och kommer att åka utomlands om vi behöver donation så kan man ju lika gärna välja lite själv vill ju gärna ha de saker jag gillar bäst med min man...

• Bling1975

Hur skrivet man i bloggen? Eller är det tänkt att man bara skriver i kommentarerna där?

Mamarazzi - superstort grattis!!!

• Bling1975

Malinen, såg att du går hos Anette, hon skriver även ut fragmin även om hon inte hittar något på proverna. Det tycker jag är bra

Jag har bara hört bra om CvL när det gäller att bli med barn, annars har du ju sophiahemmet och fertilitetscentrum här i stockholm.

Lycka till!

• Bling1975

MB - stort grattis! Underbart med bröllop och sedan lite batteriladding på andra sidan jorden.

Håller tummarna för alla er andra som är nervösa just nu.

Kramar

• Bling1975

Jag vill ha er alla kvar i tråden!

Just den här tråden är ju så bra just för att det är fokus på själva missfallsproblematiken och inte på allt det andra även om det också kommer in i det hela. Det finns ju massor med trådar om IVF, gravidkrämpor, ÄL och allt annat som rör det. Där kan man ju också få tips och råd, men när missfallsoron slår till så är det ju här man ska känna sig hemma. Missfallen kan ju också hänga ihop med att det blir svårare att få plus och då är det skönt att prata om det här.

Bäst är ju att ni som redan har lyckats har så mycket kunskap om hur ni tog er till det målet och hur hela den nervösa graviditeten var. Jag är väldigt tacksam över att ni stannar kvar och fortsätter dela med er. Det var så tråkigt i IVF tråden, så fort blev gravida och hade passerat v 12 så försvann de så gott som alltid och när barnen väl var födda så såg man dem aldrig mer.

Kram på er allihopa!

• Bling1975

Oj va jag känner mig trög, jag kliade mig frenetiskt i huvudet och försökte lista ut vilka kriminella män som hade infiltrerat vår tråd, ni är ju för roliga!

På tal om KUB så verkar det vara valfritt och gratis i Stockholm, i alla fall blev jag erbjuden det vid 32.

• Bling1975

Babblar, gå in på din presentation (grå knappen med huvudet på högst upp på sidan) där kan du ladda upp en fin bild

• Bling1975

LillaD - härligt att det är bra med magen! Med min man börjar det också bli bra. Jag fick hem honom i söndags efter en liten extra sjukhusvistelse pga av obefintligt immunförsvar. Men nu ska det bara bli bättre och bättre och den 11:e får vi besked från senaste röntgen.

Kram

• Bling1975

Poppy - skönt att livmodern såg fin ut ändå. Den är ju svårast att göra något åt. AS skriver ut fragmin utan diagnos så det ska nog ordna sig.

Jag är lite låg så jag vinkar bara lite till alla er andra och önskar er massor med lycka till! {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8