Idun 78 skrev 2009-03-08 19:58:07 följande:
Bettan, ja tyvärr ger ju sällan utredningarna så mkt, men det behöver ju inte alltid betyda så mkt om läkaren är villig att medicinera ändå. Du är väldigt duktig som läser igenom SIS-forumets alla 4000 inlägg!
Haha, är bara på inlägg 1205 ungefär. Och det har tagit ett tag. *pustar*
Nej, egentligen nöjer jag mig med ett få behandling, men chansen till det är ju också rätt liten tyvärr.
babblar på skrev 2009-03-08 19:58:23 följande:
Ja hur stavas det? Ja just det...jag blandade ihop det Fast ipren är väl också blodförtunnande
iaf? Är det inte därför man inte ska ta det som gravid? Det var nog därför som kompisen inte fick blanda det
iaf. Jag tar ju minilite fragmin nu så jag har inte tänkt att det är så dumt med lite omega. Men man ska nog inte överdosera som jag fick för mej att nån tyckte Jemena skulle göra Mikes: tack! Gick ju från kriminell till flower power Irma: hej på dej också
Vet faktiskt inte hur det är med ipren. *funderar*
Men nej, inte skall man överdosera helt vilt heller, men det brukar ju stå alternativa doser på (iaf de jag har) och jag har läst på flera ställen (även här tror jag) att man bör ta rätt rejält med Omega3 för att det skall ge något. Jag tänker definitivt köra på det nästa gång. Dvs ta den något högre dosen som står
babblar på skrev 2009-03-08 20:00:49 följande:
Bettan: Man vill ju gärna att utredningen ska ge nåt litet som är lätt att fixa Hoppas det går bra, dvs så som du vill för dej på din utredning
Ohja, det vore ju drömmen. Att de hittar något som man fixar bara så där.
Den chansen är nog rätt liten tyvärr.