Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Ho ho, var är ni? Förbereder ni inför julen eller?
Ho ho, var är ni? Förbereder ni inför julen eller?
Krus, du låter onekligen gravid! Det kommer ju gå som en dans på tisdag, det är jag övertygad om. Trist att du ff småblöder dock, men det gör ju en del tyvärr utan att det är ngn fara.
Mwb, Hasseluddens egna skiva (jättelugn plingplong-musik, väldigt rogivande om man som jag gillar sånt) samt Buddha & Bonsai. Båda dessa får mig alltid i skön yoga-stämning. Vad härligt med jobb! Skitskoj ju!
Kajo, ja jag drar också till Armenien snart! Var på fest ikväll med massa gamla gymnasiekompisar, och nästan alla hade barn. Gick att hålla fasaden uppe när jag var där, t.o.m. mysigt att sitta och gulla med barnen, men när jag kom hem brast mitt hjärta... Det kändes så tomt, trots att jag har mitt barn i magen. Jag ville ha den i famnen, snosa på den, hålla om den... Åh vad jag längtar till maj!
God natt alla söta!
Lucki, jag blödde också lite på BIM, men sedan inget mer. Känner dock igen känslan av att det blir nattsvart. Jag låg ner och vilade i en vecka och bara försökte komma i balans. För mig gick det bra och det tror jag det kommer göra för dig också.
Då kan vi gråta ikapp du och jag...
DND, ja mänsklig eller bara blödig, det är frågan... Aha, fick du ett svagt streck på dag 9? Jag hade nog inte heller kunnat låta bli att tolka det som ÄL... Eller så har du bara en överjävligt strulig ÄL-månad helt enkelt.... som ett fint litet crescendo på ett överj-ligt 2008.
Åh vad jag känner att mina inlägg just nu går åt det positiva hållet.
Jag håller med, jag ska också tipsa N om tråden, men som ni visa kvinnor skrivit tidigare, männen är lite svårmotiverade ofta när det gäller att prata med andra om sin situation.
Mikes bride, gud va härligt att du blev så positivt bemött av din läkare. Även om det nu inte var ngn graviditet den här gången så gör det så himla mkt att få träffa kunniga och förstående läkare. Och nu är du ju preparerad till tänderna inför nästa försök. Skönt också att även din man har träffat en läkare som han trivs med och har förtroende för. Det gör verkligen så himla mycket. KRAMAR tbx!
Spirit, tyvärr inget nr till Dr C. Vad är ICSI?
DND, åh ja! Hoppas vi alla sitter med vårt egna lilla lena mjuka fina bebis nästa jul. DET vore en fantastisk julklapp! Ha det så kul hos svärisarna.
Vad härligt Krusbär! Underbara nyheter!