Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Hej alla!
Är inne och läser då och då... Skriver inte så mkt.
xxJessikaxx: Låter väl konstigt att dröja på det om det är en mola? Jag tror på att det inte är det...
Hej alla!
Är inne och läser då och då... Skriver inte så mkt.
xxJessikaxx: Låter väl konstigt att dröja på det om det är en mola? Jag tror på att det inte är det...
MB: Grattis!
Grattis Odd! : )
*vinkar till Bettan* Ska jag skrika lite på dom åt dig? =) Jag ska dit nästa vecka...
En fråga. När man startar utredningen. Bör man be om alla prover från Finesssans lista?
Välkommen Fru Hagelin och Copkat!
BettanB: Jag fick vänta två cykler. Det ända kravet dom har på sig är ju vårdgarantin. Tror inte dom fattar hur mkt vi lider!
Mammarazzi: Tack för länken. Ska ta med den.
Krus: Härligt!
Håller med Bettan angående tråden! Det är NI gravida som inger hopp. Att jag orkar tro och fortsätta...
Ni får inte försvinna. Ni har så mkt erfarenhet!
BettanB: Min barnmorska har jobbat på repro innan hon började på barnmorskegruppen. Hon berättade att turordningen inte är när remissen kommer in. Utan att dom gör en bedömning. Hur och vem som gör den vet jag inte. Men hon rekomenderade att ringa och prata med dom. Min remiss kom fram till dom 19:e dec. Vet inte om jag haft tur eller dom dom gjorde någon bedömning?
Eller hur blir man förbannad! Känns som om jag är beredd på att gå in i ett krig och inte påbörja en utredning. Tyckte allt luktade skumt på Sahlgrenska redan från början vid första missfallet. Förstår inte alls hur man kan bedömma lidande! Skulle kunna skriva mkt om dom däruppe.... Fråga dom hur turordningen går till! skulle vara intressant att höra vad som svarar....
Har inte kontakt med barnmorskan. Hon ringde för att följa upp. Jag var hos henne för inskrivning. Men det blev inte så mycket mer iom MA.
Bettan: Jag var beredd på att ligga på. Men det dök upp en återbudstid andra gången jag ringde. hade tur inser jag nu...
Är jätteviktigt att man passar ihop med sin barnmorska tycker jag. Valde barnmorskegruppen just för att dom gör ultraljud i samband med inskrivningen. Ville inte upp till sahlgrenska som är förknippat med dåligt bemötande.
Vad gör man när man inte orkar kriga längre?
Rasmusnalle: Håller tummarna här med!
Rasmusnalle: Näe. f-n. *kram*
*kram till Jessika oxå*