Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Undrar hur det går för linan...
Undrar hur det går för linan...
mamarazzi:Hoppas dom ringer snart då och att dom skriver ut receptet..
Jag har haft ont i ena sidan ,flera av gångerna jag varit gravid. Och nu sist som jag tog upp det med läakaren så sa hon att det kan vara den sidan som ägget släppte ifrån.
Tror det är vanligast att man får ont i v 6 om det är x.har för mig att jag läst det nån stans. Men om du har mycket ont är det ju bättre att du kollar en gång för mycket..
Grattis Linan.Hoppas allt gick bra..
grattis krus..
ja det är nog jag på tur :-O Oj Oj
Men jag tycker inte att det var så länge sen som jag kämpade med alla mf. Tänk att tiden kan gå fort ibland. Men det gör den ju ABSOLUT inte när man kämpar för fullt..
Laban: Beklagar så hemskt mycket. vet ju tyvärr hur det är.
Hoppas att du får nån mer hjälp nu. Kram
Franka: Usch va hemskt.Vet ju känslan när man tror att nu är det kört,,men oxå känslan när man får se att det är bra.
När jag blödde sa läkaren att jag skulle vila,sängläge.Fick inte göra nånting nästan..
Dom visste inte varför jag blödde utan sa att "många" gör det när dom är gravida..
mamarazzi: Hade du fått tid för vul?
hej tjejer..
hinner inte läsa igenom allt ni skrivit men ville bara berätta att mitt vatten gick i morse så nu ligger jag på bb och väntar på att värkarna ska komma igång. Om inget händer så blir jag igångsatt senast torsdag.kan fortfarande inte fatta att min bebis snart är här..
ja det blir ju d men jag kan inte fatta att det är jag som ska få min efterlängtade bebis. känns så overkligt..