Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Iske: Men ni hade inga mf innan dottern?
Cia: Jaaa då kan vi väl ses på Lomma som två vackra polkagrisar!?
Iske: Men ni hade inga mf innan dottern?
Cia: Jaaa då kan vi väl ses på Lomma som två vackra polkagrisar!?
JAAA! Ett helt gäng polkagrisar! Fasen vad kul det hade varit. Även ni som inte är polkagrisar är självklart medbjudna!!!
hej hej,
Några dagar sen jag var här. Är inne i en depp period då jag är sååå rädd för vul:et på måndag. Idag är jag i 5+5 och jag tycker jag har haft konstant "mensvärk" sen jag plussade. Fan det kan ju inte vara normalt att ha ont hela tiden?
Var hos BM igår och tog bakteriellt vaginos test. Kändes inte alls bra efteråt och gjorde ont. Shit, hon är ju långt inne och pillar ju. Var kanske inte så smart att göra det nu...UFF!
Lilleskuttan: WOW! Åh lycka till!
Iske: Lycka till idag! Jag älskade rUL!
Är det någon som hört av Laban på sista tiden? Undras hur hon mår...
DND: Nej fasen att man ska analysera HELA tiden. UFF! Åh vad jag hoppas att du får plus nu!!!
Laban: Låter ju ändå bra efter omständigheterna. verkligen skönt att du får ta de där proven!
DND: Sötis där! Då hoppas jag att vi först får ett plus från dig och sedan glödjande vul från mig.
glödjande? spännande besked det!
spännande VUL ska de ju vara. Ha ha ha!
isch nu tänker jag på en glödande vul-stav! Ha ha ha!
Hade mardröm i veckan förresten. Någon tvingade i mig cytotec. Suck... Hispa ner mig va?!
Laban: vad tar du för ACA när det går i 50mg steg?
Jasså du bor på Åland? Jag älskar Åland!!! Har lite kompisar där och planerar en resa dit till våren igen.
Idun: åh vad skönt!! Så glad jag blir att det finns änglar där ute.
DND: Söt nallekram! Den MÅSTE hjälpa!
DND: Jag såg en lapp hos barnmorskan när jag var där igår om att det nu var igång en studie för att testa om ett läkemedel kunde förkorta först-föderskors förlossningar. Tänkte att det kanske var heparin!