• BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Finesssan: 3 trappor utan hiss låter inte särskilt kul. Bra för flåset i och för sig.

Iske: Lycka till imorgon. På dem bara!

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Halloj, alla.

Irma97: Hej, och välkommen!

ginko: Vad jobbigt. Har du någon professionell att prata med om detta? Låter som om det skulle kunna göra dig gott att träffa en psykolog. *kram*

a80: Härligt!

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Men! Vad sjukt! Är HELT säker på att jag var inne och skrev förut. Grattade bla Kajo till dotterns framgång. Hmm... Nåväl. Grattis Kajo. Du måste vara sjukt stolt!

Iske: Men herregud vad frustrerande! Tror de att folk är helt IQbefriade eller? Jag hade blivit vansinnig om jag hade blivit behandlad på det viset. Sätt ner foten och säg ifrån på skarpen. Om du fick plus den 11/10 så är det ju HELT omöjligt att du skall ha haft ÄL och blivit gravid den 15/10. Visst KAN det dröja ett litet tag efter ÄL innan de tu finner varandra och bestämmer sig för att gå ihop och fästa sig, men knappast så lång tid.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Hej, alla. *vinkar*

Iske: Vad skönt att Gunnar kom och tog en koll! Och att Karin var så vettig. Det var väl på tiden att du fick träffa lite vettiga läkare.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Och hej, Adlit. Beklagar också. Mer om oss andra och våra historier hittar du i länken i ts.
    Albyl är istf Fragmin, verkar propplösande.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Mama: Grattis! Oh, nu skall du få se att det kommer gå vägen. Blir så glad. *gråter-en-skvätt* Riktigt tråkigt att höra att du mår så dåligt dock. Kan du inte be att få en samtalskontakt (psykolog menar jag då, inte kurator eller så)?
    Vilken bitch till chef. Skall jag komma och ta ett snack men'a? *kavlar-upp-ärmarna*

Cia: Jag kör stenhårt på det, eller har iaf gjort. Min sambo känner att vi inte skall ta ut glädjen i förskott nästa gång, men jag vill passa på att vara lycklig när jag kan. Så det så. Har aldrig varit så lycklig som under mina två sista graviditeter och DET skall ingen få ta ifrån mig. Sorgen vid missfall blir inte ett dugg lättare att bära för att man varit lyckligare innan. Så tänker jag.

corneliana: Hoppas verkligen att det inte är SÅ farligt med skrapning; jag har gjort två. Och i Beers bok verkar det vara fullt normalt. Tror att det hör till ovanligheterna att det går snett, och det är nog bara om något går fel som det kan medföra svårigheter att bli gravid. Tror och hoppas jag.

Nosce Te Ipsum
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8