• BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Franka: skulle det fungera att skriva ett brev till henne med dina tankar och där du beskriver hur du känner? Det är nog väldigt svårt att stå bredvid också tror jag. Min mamma kommer med glada tillrop och berättar om den och den som känner någon som också haft flera missfall och sen minsann fått barn. Jag vet att det är av omtanke, men det hjälper inte mig just nu. Hur som helst; vad det än är man känner att man behöver av sina närmaste så är det nog viktigt att man berättar det och förklarar ordentligt annars är det nog väldigt svårt för dem.

Idun: Vad fint du beskrev. Jag kan se din skinande mamma framför mig.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Hej, alla!

babblar på: Grattis till halvtid. .-)

Sissela & Malinen: Illa tråkigt med minus. Skall vi slå till med plus ihop nästa månad?

Idun: krya på dig!

Mamarazzi: GRATTIS! Jisses, vad roligt.

Kajo: Vilket bråkigt öga; hoppas verkligen att det behagar bli bra nu då.

*vinkar* till alla!

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Hej, alla.

Mavros: Önskar att jag hade haft något bra tips; har lite samma bekymmer. Svårt att bli gravid och svårt att behålla.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Kajo: Skäms lite, men jag har inte gjort ett dyft. Flyttar i helgen så här är fullt kaos just nu. INGEN extra energi alls. *pustar*

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Åååh, jag vill också träffa LB!
    Hur gjorde du för att komma med i studien?

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Mavros: Bor du i Borås? Själv bor jag i Gbg, så det blir inte helt självklart att åka hela vägen till honom. Fast hans rykta gör gällande att han skall vara en väldigt duktig och empatisk läkare. Och ja, han är välkänd.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Låter iaf som om det kan vara en mycket bra idé att kolla upp om man behöver det först. Tror att många BM kör det på rutin utan att ha ordentlig koll.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Hej, alla.
    Stressigt på jobbet och mycket med flytten, så jag hinner nätt och jämt titta förbi.
    Läskigt med så mycket sammandragningar Idun; hoppas du kan hitta en bra balans på deltidssjukskrivning så du får det lite lugnt.

*vinkar-till-alla*

Nosce Te Ipsum
  • BettanB
    Svar på #1913
    Har flyttat nu och packar upp för glatta livet. Jisses en sån röra!
    Nosce Te Ipsum
  • BettanB
    Svar på #1915
    Ja, det är riktigt trevligt. Betydligt fräschare lägenhet och det är himla trevligt. Den förra var rätt nedgången. Nu skall det bara bli ordning på resten också; dvs barnplanerna i det här läget.
    Nosce Te Ipsum
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8