• Cia o krabaten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Idun: aj då
    Kan du kanske få börja deltid lite?

• Cia o krabaten

Iske: Ska tänka på dig imorgon.
    Kom ihåg att ladda ordentligt så att du orkar kräva alla kontroller osv osv.
    Ifrågasätt hur datumet kan vara sån skillnad gentemot senaste mens och tidiga vul så att de kollar att den lill* mår så bbra den ska!

• Cia o krabaten

Iske: Skönt att allt såg bra ut. Då ifrågasatte lite va?
    E vägrade också sära på benen
    A lågmed benen som skräddare och navelsträngen mellan benen.

DND:
    Skönt att DrB fortsätter vara bra! *Jädra skit att folk måste pensionera sig *

• Cia o krabaten

a80: å vad härligt astt du kan njuta!
    Då är det underbart att vara gravid! Grattis

• Cia o krabaten

Iske: Men om man struntar i BF enligt rUL-de kommer väl iaf ha så bra koll på dig och sätta igång vod tecken på HF? Så v35 el 37 kvittar väl där, eller? För då kvittar ju BF egentligen.
    Och då kollar de väkl att bebis mår bra hela tiden?
    KAn du kanske kontakta DrR och få hans svar och ev journalutdrag på det hela.
    Har för mig att jag fick med ett brev med journalkopia och där det även stod BF enl honom...

• Cia o krabaten

Ni som följt Finnjonna och Birro: Nu är deras son här och allt verkar ha gått bra med snittet!

• Cia o krabaten

ISke: Hette Karib ngt dubbelnamn i efternamn och var överläkare?
    Skönt att allt var bra med hjärtat iaf och att hon lyssnade på dig ang BF.

• Cia o krabaten

Mama. Slänger in det där ordspråket igen (Som jag snott av Stina Dabrowski):
    "Jag tar ut glädjen i förskott, så oavsett hur det går så har jag iaf varit glad en gång"

Unna dig att vara glad och lyckligt gravid på semestern!
    Låtsas som om allt är rosenrosa och låt alla kramas och gratulera. Vem vet, det kasnke gör att du kan känns lite av den lyckan om än bara i korta stunder?
    Bara en tanke...

• Cia o krabaten

Hej tjejer

Många som vandrar vidare i andra trimestern och mer nu!
    Finns det magbilder att få se månne?

Mama: Kram. Inte bara vanliga grav-hormoner som spökar utan även oro från mf. KLart du får vara labil!
    Så länge du känner att du klarar av att ta hand om lilltjejen bra så är det nog ingen fara.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8