Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Idun, inga mätningar gjordes, men vi fick ju ett par tillväxt-ul. Däremot gick Tony igenom anatomin bra och kollade att allt såg bra ut.
Idun, inga mätningar gjordes, men vi fick ju ett par tillväxt-ul. Däremot gick Tony igenom anatomin bra och kollade att allt såg bra ut.
Välkommen Irma!
Ny behandlingstråd!
www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41272718.html
Varsågoda och uppdatera med era fantastiska nyheter!
Grattis Krus!
Grattis Mama!
Grattis Idun!
Mama, STOR kram till dig! Jag känner igen mig allt för väl i det du skriver. Trodde hela tiden att det skulle blir bättre efter det, efter det och efter det. Inte fan blev det det. Det blev bara värre och värre. Kände att ju längre in i graviditeten desto mer blev det att förlora. Jag var livrädd! Det var först i v. 34-någongång som jag kunde slappna av.
Nu blev ju jag sjukskriven och blev beordrad samtalskontakt av min läkare. Samtalen vet jag inte hur mycket de hjälpte till med egentligen, men det var skönt att älta med någon annan än stackars samon.
Postar återigen en bra tråd om Omega. Jag undrade själv en del och fick många kloka svar. Läs gärna igenom tråden.
www.familjeliv.se/Forum-7-128/m25099463-1.html
Bettan, vad tråkigt. Men är du ändå inte något på spåret eftersom du ändå plussade? Jag säger som Idun, på med Prog och Pred.
Tidiga mf är iaf något som kan tyda på immunologiska problem. Därför tror jag på kortisonet.