• babblar på

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Idun: skönt att du blev deltidssjukskriven. Yoga kan ju vara lite lurigt sådär så känslornas kommer ut. Fast i vårt tillstånd verkar inte ens yoga behövas Det räcker ju att man måste dammsuga och sladden fastnar eller nåt

grattis Snozie till sötaste Lowa!

• babblar på

Bettan: vad tråkigt Men du jag tog 150 mg trombyl och fick mf ändå(och antagligen har jag haft ett supertidigt till på den dosen?) så denna gång tog jag bara 75. Jag vet ju egentligen inte om det beror på förmycket T eller ej eller om det bara var otur. Men jag testade minus igen 5 dagar efter plus den gången.
    DEnna gången tog jag iofs dessutom progesteron från Äl, innan har jag tagit från plus.

iske: skönt attt det inte var tanden men skit för förkylningar

• babblar på

franka: grattis! Härligt!

Rasmusnalle: hej och välkommen! Måste fråga...fragminet gör väl inte att hcg stiger? Har inte hört det iaf. Tar också fragmin

londonfredrika: skit med blödningar. Hoppas det går bra idag! Många här blöder ju lite så det behöver ju inte vara kört

• babblar på

Idun: nä det var det jag tänkte. Jag fattade nog bara Rasmusnalle fel

Rasmusnalle: jag tänker som Idun...det behöver inte var kört än. Hoppas det går bra! Håller tummarna
    Tyvärr har jag inte använt sådana stickor mer än kanske en gång så jag vet inte hur de funkar(kollade på din bild)
    Bra att du får ta fler hcg-test iaf

mizzT har inte varit här på länge va? Hoppas du mår bra mizzT

• babblar på

Ginkgo: Skönt att allt ser bra ut. Håller tummarna för nästa koll också

Rasmusnalle: håller mina tummar! Tar du inte fragmin längre nu då eller?

och en fråga till alla som tagit koagulationsprover för F. Idag fick jag känslan av att jag inte fick äta innan jag tar dem. Det var nåt sköterskan sa och jag tänkte inte på att fråga. Jag har aldrig fått höra att jag inte får äta innan och därför alltid ätit. Har för mej att nån här sa att hon fått höra det för ett tag sen men att ni andra inte svultit innan. Hur var det med det? Visst behöver man inte ta dem på fastande mage? Nån som vet? Alla mina prover kanske blivit fel Fast samtidigt så förstår jag inte varför det skulle göra skillnad

• babblar på

RasmusNalle: hoppas det går bra med ditt hcg idag!

hej allihopa andra också! vinkar

• babblar på

MB: grattis till fru-titeln

Mwb: hmmm ska fråga drB när han ringer om proverna. Jag har nog inte fettfastat heller innan proverna. Hoppas det är okej

Rasmusnalle: hoppas det inte är ett X

Dnd: håller mina tummar för dej! Brukar de kunna ändra sej till plus?

• babblar på

Grattis Odd! Vilken söt pojke! Grattis grattis grattis

• babblar på

Dnd: skitmensar och skitcykler Kram på dej... och ät Cias choklad Oj vad sugen jag blev på choklad. Men oftast mår jag illa när jag ätit det så du kan få min med

Mikes bride: vad bra att han är friskförklarad!

Sissela: jag har för mej att jag fick lindrigare mensvärk av T? Men jag har inte endo..vad jag vet iaf
    Jag är också nyfiken över antihistaminerna och vad läkaren sa

• babblar på

Krus: jag har en men har inte testat den på länge. Försökte få sambon att lyssna i början men han hörde nog inga bäbishjärtljud iaf. Frågade barnmorskan och hon sa att det är svårt att lyssna med en sån och man kan det först senare..v 25 eller så. Men jag ska testa nån dag igen. Jag är i v 25 nu
    Tyvärr kan man ju inte lyssna själv
    Jag har inte köpt AS pga att jag hörde att det inte var nyttigt och jag har ju redan gått på så många vul/ul. Men när barnmorskan lyssnar använder hon väl också nåt "onyttigt"? Gissar att det är nåt liknande AS men jag vet inte alls

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8