• BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Hej, alla.
    Hinner nätt och jämt läsa ikapp. Jisses vad ni skriver!

Mb: Vad i helvete?! Lex maria, säger jag bara!
    Usch vilken sabla otur du har hela tiden. *kramar-om*

Kakgumman: Hej och välkommen! Vad tråkigt med alla missfall. Beklagar verkligen.

Laban: *kramar-om-hårt* Jävla skit också. Gråter
    Det är ta mig fan inte rättvist någonstans.

*vinkar-till-alla*

Nosce Te Ipsum
  • BettanB
    Svar på #1026
    Vad gör man inte för att få ner nivån på mördarcellerna?
    Fast om det är sant så är det inte mördarceller som är mitt problem. Lider ständigt av sömnbrist.
    Nosce Te Ipsum
  • BettanB
    Svar på #1028
    Tro mig, jag är väldigt vältränad på det området. Har haft sömnstörningar sen jag var 2, så jag har vanan inne.
    Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Hej, alla. Smyger in från jobbet.
    Har mensvärken från helvetet, men skönt att den äntligen kommit. Faxade pappren till Sahlgrenska imorse. Hoppas nu att de hittar tid, så vi får komma den här cykeln. Skrev på eget initiativ in när jag brukar ha ÄL och hur lång lutealfas jag har.

DND: bra jobbat!

Babblar på: Synd att det inte kändes så toppen som det kanske borde ha gjort.

Copkat: Kolla i "ihopsamlade fakta"tråden. Där finns listan och annat matnyttigt.

*Vinkar till alla och smyger tillbaks till arbetsuppifterna*

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Heja, Sissela. Vad redig du är! Och vad mycket bra frågor du kommer med! *impad*

Och heja Kajo! Bra att du sa ifrån ordentligt! Och härligt att di fick kallelse!

Funderar på en sak; vid mina graviditeter, och ibland när jag har mens, så svullnar jag upp i högra armhålan. Antar att det är en lymfkörtle eller liknande; den är rätt öm också. Det borde väl ha något immunologiska problem att göra? Någon som har någon tanke?

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

G'morron, allihop.

Mb: Jisses, vad du råkar ut för!
    Hoppas att det löser sig med ringen och att du hinner gå ner lite innan bröllopet nu då. Korvskinn lät inte bekvämt.

Sissela: Låter inte riktigt som min knöl, men kan kanske vara lymfknuta. Sitter den i själv ljumsken?
    Ang tester och endo; Vet inte på rak arm. Har du Beers bok? Köp den annars.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Tittar in lite snabbt efter jobb och gym. Helt slut.
    Fick hjärtat i halsgropen ett tag där, Franka. Tur att allt var bra.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Kajo: samma här, hinner knappt in alls så länge jag jobbar. Får bli en kort sväng per dag och sen mer på helgen.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Angående blodgrupp; har jäkla dålig koll på det där. Glömmer det hur många gånger jag än får det berättat för mig.

Sissela: Utmärkt idé! För min del kan du gärna lägga ut det här, så kan man komma med synpunkter. Eller så kan du maila det till mig. Om du väntar en månad så kan jag vara med och skriva under som legitimerad psykolog också.
    Btw, inte funderat på SISforumet, som det skrivits ofta om här inne?

lucki: Men för h-vete. De måste ju kolla upp det ordentligt innan de bara avfärdar dig. Vad är det MED folk egentligen?! Blir så upprörd!

lf: Naturligt urval? Jo, jag tackar ja..
    Bra att du får en undersökning iaf, skönt att få det kollat åtminstone.

Nosce Te Ipsum
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8