• EMND

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Mamarazzi: Glömde svara om min BIM. Jag vet inte faktiskt eftersom mina cykel har varit påvärkade av prog ili annat så sist var det bara 23 dagar men jag räknar 14 dagar efter ÄL och då är det 23/1. Brrrrrr, hoppas, det tar sig denna gång men med tanke på min mans feber tja vem vet....

Förrseten alla ni som lyder av förstoppning: Bort med kolhydrater- magen kommer i trim, jag har provat allt men först nu är mage OK.

• EMND

En till här som behöver komma i kontakt med dr B. Jag skickade ett mejl om proverna som han ville att jag lämanr för 10 dagar sedan men har inte fått nåot svar. Så har någon telefon nummer inboxa gärna!

• EMND

Står ni ut med mig och mina ego igen? Mår såååååååå illa, nära att spy... Så illa har jag inte haft det av prego förut. Ont i magen dessutom, och huvudvärk. Det är bara en vecka efter ÄL. Hoppas det inte är något virus.

• EMND

Poppy: Kräksjukan? O nej, fy, har aldrig haft den. Undrar var skulle jag ha fått den, är mest hemma men var på stan i tisdags fast träffade inte några sjuka... Hoppas på Månnen i stället! HUr är vidare utveckling på magsjuka? Jag har mått bra igår, fast på kvällen var hungrig hela tiden och hade avsmak i munen.

• EMND

Bettan jag är inte inbjuden till din konto.

Undrar du över dr C i Köpenhamn. Trevlig person, Jag har pratat med honom i höstas. Lugn och trevlig men vi fr. Sverige kan inte komma till honom utan remiss och denna är närmast omöjlig att få. Väl din kompis har chans. Hon kan hitta honom på Rigshospitalen på fertilitets kliniken.

• EMND
    aghhh, nu har jag nästan missat party igen. Förvånad

Jobbat färdigt för i kväll. (ja, ja, jag är sjukskriven...). Jag gick och tog en promenad i em och mådde OK efteråt.  Så kräksjuka är det inte, men proggarna spökar med sin full effekt. Nu är jag känslig för lukter också. :-0 Rätt jobbigt.
  • EMND
    EMND skrev 2009-01-17 17:27:33 följande:
    Jag har inte fått något Cia. Har inboxat min adress!
    Sorry, dator seg- jag fick det precis, tack!
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8