Malinen skrev 2009-02-16 13:40:01 följande:
Tack för att ni är så gulliga, Cia ,Jessica, DND, Krusbär och Finesssan. I dag känns allt lite svart men vet att jag brukar få nya krafter om några dagar.Tack för tipset, Cia. Har Carolnamottagningen nån hemsida? Bor i Huddinge men det är
iofs inget hinder. Har gått hos Anette sjösten innan och hon gör
vul och skriver ut proggesteron och ev trombyl (Hon tvekar lite på T men om hon inte skriver ut det kan jag ju ta albyl minor tänkte jag)Jag har däremot inte hört att hon kollar äggreserven eller gör inseminationer men det kanske hon gör. Tänkte ringa henne också men hon brukar ju ha lite kötid så därför tänkte jag kolla om Linneklinken kunde hjälpa oss bli gravida för att sedan fortsätta gå hos Anette Sjösten med
vul, prog och T. Tror ni att det skulle kunna funka, Cia och Lycka? Vi var inte purunga när vi träffades, mannen och jag och nu har vi kämpat med barnaskapandet i 4 år (har en underbar dotter som bevis ) men nu börjar tiden rinna ifrån oss om vi ska få syskonet om vi drömmer om. Är så otroligt rädd att det redan skulle vara försent därför vill jag inte vänta en enda cykel utan att försöka.
jag bor oxå i Huddinge...Gjorde min utredn på HS...Jättebra läkare där..tycker jag!