Hej alla!
Tack Bettan B.. Det gick käpprätt åt helvete som vanligt.. Det var missfall eller utom x så nu skall jag ta nytt hcg om 2 dagar i hopp om att det går ner iaf.. Hon kunde inte se om det hade suttit rätt iom att jag hade blött så antingen var fostret ute eller så ligger d o lurar någon annanstans.. :(
Slemmhinnorna var mkt tunna så jag frågade om man kunde få ngt nästa gång. Hon sade att jag kunde få progesteron nästa gång vilket hon inte trodde på men menade att många ville ha och trodde på. Någon här som tar/har tagit det? Hann ju som sagt inte fram till vecka 6 då jag nästa gång skall ta acetysalicylsyra, eller ja jag e ju som sagt med i en studie så 50% får ju placebo vilket man inte själv vet..
Borde kanske vara glad att jag iaf har lätt att bli gravid med det hjälper ju inte när man haft 3 graviditeter på mindre än ett år som bara går åt helvete.. Vi kan ju alla här glädja oss åt min gynekologs "uppmuntrande ord":
"Statisktiskt sätt får alla par där inget fel som inte går att åtgärda inte hittas barn tillslut om man orkar hålla på"
Tack för den.. då tänker man hur många ma, mf eller utomkveds e det kvar tills dess då? 1,2,5???
Ja, ja vad är en bal på slottet
Kram på er alla!!