Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Hej tjejer! Jag letar efter en tjej som har lagt upp vilka prover man ska be om att få ta vid en utredning. Är det någon av er som vet hur jag hittar den? Har försökt söka mig fram men inte lyckats.
Hej tjejer! Jag letar efter en tjej som har lagt upp vilka prover man ska be om att få ta vid en utredning. Är det någon av er som vet hur jag hittar den? Har försökt söka mig fram men inte lyckats.
Tack snälla! Ibland gör man det svårare än det behöver vara
Hej!
Jag har läst lite här då jag haft ett utomkveds och ett ma. Jag har blivit ordinerad Trombyl och Pregnyl vid nästa graviditet. Jag hittar ingen som testat Pregnyl, har någon av er gjort det?
Vinkar tillbaka till Bettan. Förstår precis din känsla. Vet inte själv om jag vågar på mig några fler försök...
Är det någon här som tar Progesteron innan positivt gravtest? När börjar ni med det i så fall? Påverkar det mensen?
Bettan: Håller tummarna för att du träffar någon som kan oc h vill hjälpa. Lycka till!
Franka: Tack för ditt svar. Läste din presentation. Har du gjort något annorlunda denna gången bortsett från prednisolon? (Läste din presentation).