• bubblan73

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Hej! Nu är jag här med!!

• bubblan73

Hej alla!

Jodå, Ingrid är inte så liten längre. Fyller 1 år om ca 1 månad. Inte klokt vad tiden går fort! Hon har 6 tänder, går med stöd, kan stå själv, säger "mamma, pappa och titta". Jag kunde aldrig tro att det skulle vara så underbart med barn! Jag älskar henne verkligen till döds! Jag blir väldigt sällan arg på henne, kanske för att vi kämpat så för att få barn, men kanske även för att hon är ett väldigt snällt barn som sällan gråter, gör saker av ondo eller så. Men man vet aldrig, det kanske kommer ;)) !!

• bubblan73

Hejsan!
    Tittar in och kollar läget. Håller med Franka: alla får ta så mycket plats de vill och behöver. Denna tråden är till för det!

Allt är bra med Ingrid. Ska börja skolas in hos dagmamma i februari. Egentligen vill jag inte det, men jag ahr inget val, föräldradagarna börjar ta slut........Å andra sidan så jag kanske uträtta lite mer hemma eller annars om jag inte har Ingrid hos mig hela tiden. Jag ska tex börja på Friskis & Svettis med Step Up. Jättekul träningsform tycker jag!

Kolla www.bilddagboken.se och sök efter bubblan73 Kolla datumet 23/1 ska ni få se vad viktminskningen gjort för mina kläder och för mig!

kram på er alla

• bubblan73

Tack för alla komplimanger! *generad*

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8