Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Hej goa vänner!
Har inte hunnit kolla in här sedan i torsdags och shit vad ni har hunnit babbla!!!
Jag var på vul i fredags och konstaterade att livmodern var tom.
Det konstiga var att jag hade en jätte tjock och fin slemhinna som borde vara gynnsam för en grav + att den där cyctan (eller vad det är) som produserar prog var jätte stor och fin....
Min Dr H blev lite orolig att jag har utomkvedes så jag fick lämna hcg prov och så får jag åka in på annandagen och kolla igen
Grav.testet visade positivt.
Det jobbiga är att jag fortfarande känner mig jätte gravid med ömma bröst och spänningar!
Hoppas nu att det försvinner snart och att det inte är utomkvedes!
Hon var i alla fall positiv och föreslog att jag skulle prova att ta T från ÄL och sedan F och prog från +. På ngt konstigt vis blir man glad av att bara träffa den där människan!
Min blivande har fått tid för operation 15 jan. Han tycker att det är en otäck konstig känsla att veta att han har cancer, men litar helt på läkaren och känner sig trygg med honom.
Tack för alla snälla, omtänksamma ord och tankar!
DND: Jag fick utslag på ÄL-stickan på dag 21 den här gången, innan det dag 25! En månad fick jag inte utslag alls (billiga tester), men blev gravid så nu använder jag bara CB! (Och har en av Finesssans turstickor kvar )
Passar på att välkommna de nya till tråden!
Bamsekram till ALLA!!!