• HoppetKärleken

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Det var länge sedan jag var inne och besökte er men julen och tiden innan är inte längre en av mina favrorit högtider man påminns varje december när alla vänners julkort med barnen kommer hur lite vår familj fortfarande är och det gör så ont i hjärtat...

Men jag kan utläsa här i tråden (även om jag inte läst super noga) att det är med och motgångar för er alla.

Vill i alla fall gratta alla som det går bra för och er som det går mindre bra för skickar jag världens största cyber-kram!

Fick själv reda på mitt sista TNF alfa prov nu i december innan Dr B gick i pension och det var inte så muntert. Några av er kanske minns att jag bytte RA medicin från Enbrel till Humira för att få ner mitt TNF värde och det fick jag. Nu har dessvärre vänt igen och mitt TNF värde är värre än någonsin, hade 157 nu i december och Dr B:s enda råd är att byta tillbaka till ebrel och se om det kanske funkar denna gången. Varför kan inte livet vara lätt en endaste dag för...

• HoppetKärleken

Bling skrev: "Olyckssystrar - imorgon skålar vi alla för att det här skitåret är över, för det kan ju inte bli sämre. För er andra höjer jag glaset och önskar er fortsatt lycka och framgång för det är er väl förtjänt."

Å jag kan bara hålla med Bling: Kära "olyckssystrar", idag skålar vi in det nya super bra året och skåla ut detta skit år för mycket sämre kan det inte bli! Och för alla er andra höjer vi glaset och önskar er fortsatt lycka för det är ni värda, kära systrar! Kram och Gott Nytt År!

MOT NYA TIDER!!! BRA TIDER!!!

• HoppetKärleken

Välkomen hem Cia, måste varit ljuvligt med semester!

Lucki många varma kramar till dig!

Snozie grattis till v32 snart håller du din lilla bäbis i famnen, gud så underbart det måste vara!

Ja här är en till som kämpar med vikten behöver absolut gå ner 5-6 kg men det är inte det lättaste, ska ta tag i det på måndag tänkte jag

Men en fråga till er alla trådisar, börjar nu känna panik över att Dr B gått i pension och har inte riktigt orkat tänka på mitt katastrof TNF värde under julen men det har nu gått upp för mig att jag måste ta tag i detta. Vart ska man vända sig??? Hjälp mig? Någon som vet hur man gör för att få en remiss till Dr C i danmark, bor nämligen i södra sverige så det vore underbart att komma i kontakt med honom. Om någon vet och vill hjälpa mig, snälla inboxa mig, jag vore er evigt tacksam!

Är det någon i tråden som skickat prover till USA än och gjort biopsi för att skicka dit och kontrollera NK-celler i livmodern? Vet inte hur jag ska gå vidare med detta heller, vem sa man kontakta?

Kram på er alla, ursäkta mitt långa EGO inlägg!

• HoppetKärleken

Kajo: Så härligt att höra att allt gick bra för dig!Skulle bli jätteglad om du vill inboxa namn, telefon och adress till henne måste ta tag i mitt liv igen, hur mycket kostade det? för visst var hon inte ansluten till landstinget?

Babblar på oj vilken härlig känsla det måste va att känna den lill* i magen

Lycka77 dax för rul för dig redan oj va tiden går fort, du ger mig lite extra hopp eftersom du gjort IVF, för visst minns jag inte fel? Lycka till gumman!

• HoppetKärleken
    Svar på #2626
    Spirit: Beklagar minuset. Är i samma sits som dig, vid mitt senaste IVF hade jag fragmin, trombyl, pred och och prog...och det blev minus även för oss, så sedan november har vi inte gjort nånting...och vet inte vad vi ska göra heller...Kram
  • HoppetKärleken
    Svar på #2655
    Hej Idun och alla ni andra! Mår inte så jätte bra, har börjat inse att det nog aldrig kommer att funka igen, det är ju över två sedan jag hade mitt sista pluss och därefter inte ens varit i närheten...Därför som jag inte skriver så ofta längre...Nu är det inte långt kvar Idun, minns det som igår när du sa att du plussat igen all världens lycka till dig, mannen och den lill* i magen
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8