• Anonym

VUL idag i v.7...såg inget foster eller hjärtslag!

Gjorde VUL idag, trodde att jag var i vecka 7.
    Läkaren såg varken hjärta eller foster.
    Han trodde att det var ett mf eller att jag var mycket kortare gången än vad jag trodde. Han trodde på 4 fulla veckor (alltså vecka 5).

Finns det någon som fått liknande komplikationer och hur gick det för er?
    Ska komma tillbaks den 29/12 och göra ett nytt VUL.

• Svar på tråden VUL idag i v.7...såg inget foster eller hjärtslag!
  • Anonym (samma)

Snart dags....om d nu e mf, varför kan de inte bara komma ut! Blir tokig...

• Smulan87

håller tummarna för dig ts

BF 7Juni 2009
  • Diorlover

vill gärna ghöra hur det gick

• Anonym (samma)

Mitt blodvärde hcg? hade ökat som en normal grav. Vul visade en normal grav som e i v 6+0. Hinnsäcken hade vuxit normalt sedan den 20/12 o däri finns en liten gulesäck. Har en ny tid 12/1 för vul. Hoppas att det nu e som de ska o går bra! Trött på denna oro. Men e arg på läkaren som till 99% den 23/12 sa att de skulle bli mf.

Hur gick d för dig ts?

• Mamasnest
    Anonym (samma) skrev 2008-12-29 13:18:24 följande:
    Mitt blodvärde hcg? hade ökat som en normal grav. Vul visade en normal grav som e i v 6+0. Hinnsäcken hade vuxit normalt sedan den 20/12 o däri finns en liten gulesäck. Har en ny tid 12/1 för vul. Hoppas att det nu e som de ska o går bra! Trött på denna oro. Men e arg på läkaren som till 99% den 23/12 sa att de skulle bli mf.Hur gick d för dig ts?
    Härligt att höra!
    Trebarnsmamma på heltid
  • Anonym

DET FANNS EN LITEN BEBIS I MAGEN!!!!!
    Var så jädrans nervös att jag knappt kunde prata med läkaren, och under Vul ville jag inte titta på skärmen!
    Men läkaren ville att jag skulle kika och såg då ett litet hjärta som pickade!!!
    Men jag är nog inte så långt gången som jag tror, kanske en vecka mindre. Typ vecka 6+någon/några dagar, läraren kunde inte säga exakt.
    Ska göra ett nytt vul i mitten av januari. Då ska de mäta bebben noggrannare!
    Är så glad!!! Hoppas så att detta går vägen!
    Fick med mig en liten bild på mini (det syns nästan ingenting men man ser ju att den finns där)!

Tack till alla som stöttat mig här i tråden!!!

• Anonym
    Anonym (samma) skrev 2008-12-29 13:18:24 följande:
    Mitt blodvärde hcg? hade ökat som en normal grav. Vul visade en normal grav som e i v 6+0. Hinnsäcken hade vuxit normalt sedan den 20/12 o däri finns en liten gulesäck. Har en ny tid 12/1 för vul. Hoppas att det nu e som de ska o går bra! Trött på denna oro. Men e arg på läkaren som till 99% den 23/12 sa att de skulle bli mf.Hur gick d för dig ts?

Förstår att du är arg på läkaren! Det hade jag också blivit.

Men vad skönt att det nu syns en gulesäck, det är ju positivt!

Håller tummarna för dig den 12/1, jag tror att det kommer ordna sig för dig också!!

Svar på tråden VUL idag i v.7...såg inget foster eller hjärtslag!