Men måttligt rolig fredagskväll det blev då! Först så blir jag och maken kinkiga på varandra, blir sams och åker iväg och handlar kommer hem och ska natta Eliina ger henne välling och lägger henne i sängen, av en slump känner jag att jag behövde gå in i sovrummet och hämta en sak och ser Eliina ligger full av spyor och det bara sprutar ut ur munnen känns och ser ut som flera liter, Sliter upp henne ur sängen av bara farten och hon har spya över halva ansiktet ner i håret och i öronen. Slänger henne i badet och rengör kudde och madrass tur att man har dubbel uppsättning. Iaf sen efter en 20 min börjar hunden flåsa och dräggla och sprang ut i hallen och skiter på sig en äcklig lös sörja, sen sprang han in i badrummet och skiter ner sig därinne på golvet och matta, så jag klev i det utan strumpor. Så kvällen som skulle spenderas i sovrummet med en alkoläsk och en godispåse framför lite nintendo wii är bortom all syn nu.
Iaf tror Eliina reagerade lite på prevenar-sprutan och hunden ja han hade slukat i sig ett grisöra så det var väl egentligen ens eget fel.