FebruariMammor, del 4
På tal om födelsedagar så vet jag verkligen inte om vi kan ha kalas på lördag (den 14:de). Milea är så krasslig nu och lördag är "bara" 6 dagar bort .....
På tal om födelsedagar så vet jag verkligen inte om vi kan ha kalas på lördag (den 14:de). Milea är så krasslig nu och lördag är "bara" 6 dagar bort .....
Nä, ingen magsjuka denna gången, men däremot en rejäl förkylning, som även satt sig på ögonen
Precis när jag skrivit mitt förra inlägg så hade jag Milea i knät och vi delade på ett äpple. Mitt i allt kommer maken med en sked hostmedicin som han trycker in i munnen på Milea. Gissa vad som hände? En stor fet spya kom upp över Milea, mig, bord och stol. Aaaarg, karlslok. Tvättdax - igen. Tur man har tvättmaskin.....
Vi testade gröt till kvällen vid några tillfällen och det mättar bra. Och så länge lilla damen inte är fööör trött så äter hon det, annars blir det bara hallaballo av det hela, haha
Och grattis till alla barn som fyller år. Jag är så pinsamt usel på att hålla reda på hur/när/var/vem, men jag har ett gott hjärta och vet att ni fyller år (tack vare att tråden heter feb-barn ).
Haha, jag har inte ens tänkt på att det är fredag den 13:de ju . Vi firar inte alla hjärtans dag alls, dessutom ska vi ha kalas för Milea imorgon så det är fullt upp.