Inlägg från: lillamuan |Visa alla inlägg
  • lillamuan

FebruariMammor, del 4

haha ja det skulle man gjort.. jaja han lämnade den tom i kylen? ASG tydligen så är jag en sån som man låter göra allt här hemma..

• lillamuan

myspys: guuud vilken lyx att få upp din sambo.. jag brukar försöka skaka liv i han vid 10 men då blir han SKITSUR! men sen sitter han vid datan till kl 02-03 för han behöver varva ner IN MY ASS! varva ner pyttsan inte tusan behöver man sitta upp hela natten för det? nej vi har bråkat sååå mycket ang just detta och jag orkar helt enklt inte tjata på han mer ang det..

• lillamuan

jag ska berätta att strax innan jul så fick jag en egen läg skulle flytta den 1 feb åkte ner till min familj med lillan för jag stod inte ut längre. jagv var sååå trött. tänkt tom skriva in mig själv på sjukhuset för att jag skulle få sova. jag hade bihålsinflamation och kräksjukan samtidigt som jag var gravid, hade lillan jämte mig när jag log och kräkte och grät på toa. han fick lite feber och var tvungen att sova i 2 dygn... detta fick mig till att nej u är det bra. så jag stack. kom hem 23e dec och vi pratade ut. jag förklarade att jag kan inte ta allt själv, städning,hund unge vara sjuk och aldrig få sova. jag fick sova en natt var sedan vaken 15 nätter.. rättvist fördelat? han erkände då att han tagit mig förgivet och att han aldrig trodde jag skulle lämna han. sedan var han nu ledig från jobb fram tills den 7 jan och första veckan efter han började gick ju bra men nu är vi tillbaka där vi var från början.. jag har lillan jämt, hunden går jag ut med, matlådan fixar jag, tvätten ja allt.. missförstå mig inte jag älskar visst och ta hand om min familj men ibland känns dt ästan som utnyttning

• lillamuan
    Imas skrev 2009-01-21 21:24:54 följande:
    lillamuan skrev 2009-01-21 21:18:42 följande: Samma här det är skitjobbigt när det är så här, han tar visserligen inte allt för givet men han ser fan aldrig om något behöver göras. Städa plocka rasta djur laga mat diska leka ah listan kan göras lång. Nu har han skärp till sig lite granna efter ett långt allvarligt snack.
    v skönt att höra att det finns fler.. tycker jag o min smbo har haft fleeer allvarliga snack som håller i sig i en vecka sen är tillbaka igen
  • lillamuan

titta tjejer vem som tog sina första steg ikväll!!!

tar sina första steg

• lillamuan

ne hon blev nog mest rädd för att jag skrek till HAHAHA

• lillamuan

HAHHAHA skiiit va vi har det stökigt hemma ser jag nu på bilden ASG

• lillamuan

hej!
    här hemma är kaos! datan har pajjat och vi står mitt i renoveringen så jag hoppar in i tråden och hälsar gratttiiis till alla ett åringar!
    många kramar

• lillamuan

elin tackar för era gratulationer

• lillamuan

medlesnittet för att gå är 14-16 mån så ta det luuugnt.. elin går inte heller fast förvisso har hon precis lärt sig krypa min sena unge..
    du ska se hon går snart

• lillamuan

när jag fyar elin tar hon upp sitt pekfinger o hytter åt mig och fyar tbx hahaha de är respekt det

• lillamuan

imas: GRAAATTTIIISS välkommen in i tjockisarnas klubb igen hahaha

idag fick elin 2 sprutor en i vart ben.. satan i gatan va hon skrek.. shiit. hon fick den vanliga ett årssprutan samt den peverad eller vad den nu hette

• lillamuan
    Skruttis1979 skrev 2009-02-26 12:32:17 följande:
    Alltså står utanför och klappar boxen, fast på glasrutan... inte på själva boxen.
    ohh fyyy vad jag vill ha mig en fylla asså... haha ja jag vet jag är en fiiiin mamma men jag är såååå sugen på en riktig fylla så de snurra i huvudet..
  • lillamuan

vi har libero den läcker inte.. hon får blöjan på vid 19 o den håller tills 09 dan efter

• lillamuan

ASG imas som jag garvade åt ditt inlägg.. det roliga var att min svärfar var helt nojjig när vi var på resturang och hon fick en brödbit så trodde han att hon skulle sätta den i halsen så sa jag skämtsamt att: neeej men asså jag har lyckats hålla henne i liv i ett år så då ska jag nog fan klara ett år till men han uppskattade inte mitt skämt

• lillamuan

imas: jag beklagar verkligen många kramar

• lillamuan
    Imas skrev 2009-02-28 17:34:20 följande:
    lillamuan skrev 2009-02-28 17:29:33 följande: Tack vi försöker igen så snart det går. Nu kan jag iaf ta min öl liten tröst i det hela.
    gööööött! det är du värd vännen
  • lillamuan

hellooo girls!
    vad händer denna fredan då? själv har jag en sjuk unge som har feber och hosta och snorig näsa.-
    har spenderat hela dagen framför youtube och glott på pippi o teletubbies och kan säga att efter ca 5 timmar så är jag äckligt trött på dem feta nallarna och den fula pippi! HAHAHAHA
    just nu sitter jag här och smuttar på alkoholfritt vin och konstigt nog känner jag mig småfull hahahahaha
    ha det fint

• lillamuan

assssååå nu blir jag helt förvirrad.. vilken tråd ska vi ha?

elin 080219 bebis 0906??
Svar på tråden FebruariMammor, del 4