-
-
Busfröna: Grattis på födelsedagen och det kommande bröllopet. Kul
Själv har jag passerat 30 år med råge. Men jag tänker på mig själv som...tja, 25 år kanske . Det är väl det som räknas (så säger alla gamla iaf, hehe). -
Vi blir väl ca 20 vuxna plus barn. Vi har dragit ner rejält på antalet gäster - listan skulle bli lååång annars. Och ja, Milea ska absolut få smaka på sin födelsedagstårta.
-
Milea är tyvärr väldigt pigg på att kasta ner handen och klafsa så fort blöjan åker av. Hon är jädra snabb, sssviiiiiisch så är handen och krafsar i snippan (ett ord jag ej använder egentligen men låt gå denna gång ). Lagom kul när hon lagt en kladdkaka precis .
-
Nä, det är sant . Återkommande är dock Fiffi, Skruttan (sorry Skruttis1979 ), mufflas och nån mer, haha.Skruttis1979 skrev 2009-01-15 17:37:22 följande:Nä, för du har så många andra roliga namn istället, och aldrig samma två gånger i rad!! :)
-
Där vill jag påpeka att det kommer ifrån min man, det är hans påhitt. Usch, det är ju så fult....murven....hua.Skruttis1979 skrev 2009-01-15 18:12:15 följande:murven eller murvan
-
Envisa unge! Milea är tokig vid nattningen. Idag lade vi henne lite tidigare än vanligt efter att vi fått det tipset. Och visst somnade hon - och visst vakande hon. Hon har skrikit sen kl 21. Först nu sover hon (halv elva). Hon är lugn så länge vi sitter med henne, men vaknar fort som attan om vi försöker smyga ut. Jag satt en längre stund med henne för att hon skulle ha somnat ordentligt när jag lämnar rummet, men hon vaknade, såg att jag hade gått och började gapa. Tröttsamt! *suck* Idag hade hon bara sovit tuppis på förmiddagen t.o.m och vi tänkte att hon skulle vara lagom trött vid 19-tiden....men nä.
-
Skruttis1979: knappast ditt fel att jag har en envis unge .
-
Men oj, vilken osis ni har. Stackars lilla EliinaImas skrev 2009-01-18 12:30:08 följande:God eftermiddag, inatt blev det ännu en natt uppe på Östra, vi är nu stammisar där. Nä men Eliina hade fått öroninflammation igen, och spruckit i trumhinnan. NU fick hon liknande penecillin som förra gången men en starkare som hon ska ta 3ggr om dagen.
-
....eller min man som vill berätta hur många väggar han målat och tapetserat under dagen *gäsp*