FebruariMammor, del 4
jag är 27 =)
jag är 27 =)
har kommit på att sedan jag fick barn så har fan mitt minne blivit sämre.. ibland kan jag gå ut i köket osså kommer jag på mig själv att jag inte vet varför jag gått ut där hahahaha så öppnar jag kylen och tar något bara för att sambon inte ska fatta att jag blivit senil ASG
hahaha vilken tur jag är gravid och kanbli tjock o fet igen
ta en HEL mena ja
hahahaha 22 kilo fick jag av elin! hon är snäll hon!
stod för nån dag sedan och tittade mig i spegelen samtidigt som jag pratade med en kompis, hade ingen bhå på mig upptäckte att brösten låg på magen ASG!
idag kommer tidningen helsingborgs dagbladet hit och ska göra ett repotage om oss! ja man är ju känd... elller inte haha.. dem tyckte jag verkade vara en sådan härlig person so kunde berätta så roligt ;-D ska berätta om tiden direkt efter BB och den är inte som man tror! lipar och gråter mjölken rinner och släkten kommer och ska ha kaffe o kaka! usch!!! ska länka sen tll artikeln!
imas: det första som slog mig var NEJ, men sätt dig ner o funder om du verkligen kommer att använda den..
usch idag är jag trööööött! vill bara att det ska bli helg så sambon är hemma o avlastar mig.. han är så jävla lat dem dagarna han jobbar eftremidda.. sover till 12 går ut med hunden tar sin matlåda o hej o godbaj typ! GRAAAAAAAA blir tokig på han!!!!! hatar denna vckan när han jobbar efremidda. fick värsta utbrottet på han när jag ser att han tagit den sista semlan OCH bara lämnat den tomm kartongen i kylen! VA FAN! ser jag ut som en personlig slav? usch va jag är gnällig
sen ska jag tillägga att han jobbar till 23 så inte fan behöver man ligga o sova tills kl 12 då?